AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg har nok litt for tidlig hoppet inn i datingen igjen, etter et nokså stygt brudd. Har vært lei av å ligge hjemme å gråte, og kommer tydeligvis ikke over det på egen hånd. Så for noen måneder siden lasta jeg ned tinder. Og forrige uke dro jeg på en date. Det var hyggelig det og fyren var både oppegående og grei å snakke med. Fin å se på var han egentlig også. Etter daten har han gitt meg mye oppmerksomhet. Og det føles godt. Samtidig vet jeg jo innerst inne at et forhold blir det nok ikke ut av dette. Er fremdeles følelsesmessig skada kjenner jeg. Men det føles godt å ha noen som bryr seg om meg. Noen som er tiltrukket av meg, noen som har lyst å være med meg. Hvor stygt av meg er det å fortsette denne relasjonen med den nye mannen? Er det egentlig så stygt? Eller er det ok? Anonymkode: c2fa9...a2d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Bare vær ærlig med han om at du ikke føler deg klar for et forhold enda, men at det er hyggelig å henge sammen litt. Så bør det jo være greit Men du kan jo ikke la det pågå i flere år akkurat. Og når du merker at han begynner å bli veldig investert så må du bryte, alt annet er ondskap! Anonymkode: 78f91...d60 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bare vær ærlig med han om at du ikke føler deg klar for et forhold enda, men at det er hyggelig å henge sammen litt. Så bør det jo være greit Men du kan jo ikke la det pågå i flere år akkurat. Og når du merker at han begynner å bli veldig investert så må du bryte, alt annet er ondskap! Anonymkode: 78f91...d60 Vi har ikke hatt noe forholdssnakk eller hva vi er «ute etter», men er jo redd for at han allerede er betatt /har forhåpninger om et forhold, og at han skal bli lei seg. Anonymkode: c2fa9...a2d
Mona123 Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Ha bare en casual samtale og spør når han var i et forhold sist. Også sniker du at det ikke er lenge siden ditt forrige forhold og nevner at du ikke vil ha forhold da du ikke er klar for det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har ikke hatt noe forholdssnakk eller hva vi er «ute etter», men er jo redd for at han allerede er betatt /har forhåpninger om et forhold, og at han skal bli lei seg. Anonymkode: c2fa9...a2d Hvis du ikke engang aner hvordan du skal håndtere en så simpel situasjon, så anbefaler jeg deg å holde deg unna alle mennesker. Anonymkode: 78f91...d60
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Tenke deg hvordan du ville syns det var hvis situasjonen var motsatt - hadde du likt å være rebound? Anonymkode: 58c7b...2b0 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tenke deg hvordan du ville syns det var hvis situasjonen var motsatt - hadde du likt å være rebound? Anonymkode: 58c7b...2b0 Hm, nei. Men så er jeg kvinne, ikke mann. samt at, er vel en mulighet for at jeg kan utvikle følelser underveis, hvem vet. Anonymkode: c2fa9...a2d 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Ingenting er sikkert i dating, tviler på at han tenker forhold eller er såå betatt etter en date. Dere har ikke engang snakket om hva dere er ute etter sier du, da er det vel ikke så farlig. Du kan jo casual si du ikke er klar for noe forhold, så har du ditt på det rene. Anonymkode: 0b44c...476
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men så er jeg kvinne, ikke mann Ehhh? Så menn kan brukes, men ikke kvinner??? Anonymkode: c4fbb...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ehhh? Så menn kan brukes, men ikke kvinner??? Anonymkode: c4fbb...4e2 Mange menn tar det litt mindre seriøst enn damer ofte. Og ville ikke gjort noe av å bli «brukt» som du kaller det. Anonymkode: c2fa9...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange menn tar det litt mindre seriøst enn damer ofte. Og ville ikke gjort noe av å bli «brukt» som du kaller det. Anonymkode: c2fa9...a2d Det finnes menn som har tatt stor skade av å bli brukt på den måten. Jeg er en av dem. I to år for så å bli dumpet i en enkel SMS. Men for all del. Menn kan bare lekes med de, de tar ingenting seriøst og liker å bli brukt... Bruk og kast som det passer. Anonymkode: c4fbb...4e2 1
Poision-Ivy Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ehhh? Så menn kan brukes, men ikke kvinner??? Anonymkode: c4fbb...4e2 Om man er ærlig hele veien så kan jo mannen/kvinnen bestemme selv hva som er greit og ikke greit for dem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 Poision-Ivy skrev (Akkurat nå): Om man er ærlig hele veien så kan jo mannen/kvinnen bestemme selv hva som er greit og ikke greit for dem. Uenig, om du ser at den andre personen godtar dette pga de allerede er for investert og har følelser fått, så er det ditt ansvar å avslutte forholdet når du da ikke har det samme å gi tilbake. Man misbruker ikke mennesker slik. Jeg har sagt ifra er ikke alltid nok ansvar å ta. Anonymkode: 78f91...d60 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 Poision-Ivy skrev (1 minutt siden): Om man er ærlig hele veien så kan jo mannen/kvinnen bestemme selv hva som er greit og ikke greit for dem. Det er jo helt greit, FWB er tingen Anonymkode: c4fbb...4e2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 Har dere sex? I så fall overlever han nok å bli brukt en periode. Men vær ærlig. Anonymkode: 18914...bd1 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #16 Skrevet 20. august 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ehhh? Så menn kan brukes, men ikke kvinner??? Anonymkode: c4fbb...4e2 Om en mann blir "brukt" for moro så er det et kompliment, mens det ikke er tilfelle motsatt vei. Så ser litt at det ikke blir helt det samme. Uansett, det kan jo tenkes at dette kan bli noe seriøst. Det er jo bare timingen som er dårlig Anonymkode: 54c52...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #17 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes menn som har tatt stor skade av å bli brukt på den måten. Jeg er en av dem. I to år for så å bli dumpet i en enkel SMS. Men for all del. Menn kan bare lekes med de, de tar ingenting seriøst og liker å bli brukt... Bruk og kast som det passer. Anonymkode: c4fbb...4e2 Uffda. Hørtes leit ut, håper det går bra med deg! Nei, jeg har ingen intensjon om å såre noen. Derfor jeg spør her om det er greit å «bruke ham» som rebound mens jeg selv går gjennom et fucka kaos av følelser pga hvordan jeg selv ble behandla. Tror aldri jeg kommer til å få troen på menn igjen. Anonymkode: c2fa9...a2d
Poision-Ivy Skrevet 20. august 2021 #18 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uenig, om du ser at den andre personen godtar dette pga de allerede er for investert og har følelser fått, så er det ditt ansvar å avslutte forholdet når du da ikke har det samme å gi tilbake. Man misbruker ikke mennesker slik. Jeg har sagt ifra er ikke alltid nok ansvar å ta. Anonymkode: 78f91...d60 Ok. Dette høres fjasete ut for meg. Et voksent menneske må da selv kunne sette grenser for seg selv. Er ikke sikkert ts heller vet om det kan oppstå følelser for personen hos henne - det vet man ikke alltid uansett i starten av et slikt bekjentskap. Hva som er MISbruk kontra bruk kommer jo an på ærlighet og intensjoner på begge sider. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere sex? I så fall overlever han nok å bli brukt en periode. Men vær ærlig. Anonymkode: 18914...bd1 Enig med deg. Så lenge produktet man selger er som angitt på forpakningen... 1
FrøkenFri Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om en mann blir "brukt" for moro så er det et kompliment, mens det ikke er tilfelle motsatt vei. Så ser litt at det ikke blir helt det samme. Anonymkode: 54c52...fc3 Merkelig tankegang, menn vil da ikke bli brukt de heller. Hvis man ikke er klar for forhold sier man ifra med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 Det er alltid stygt å bruke andre mennesker. Anonymkode: f3399...aaa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå