Gjest lmari Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg skal være forlover for en god venninne på nyttårsaften, og gjør mitt beste for å gjøre en god jobb! Hadde tenkt å snike meg til å lage i stand en overraskelse til dem der de skal tilbringe bryllupsnatta, men så har de bestemt seg for å ikke si til noen hvor de skal være, fordi de er redd for "morsomme" venner som lager spik. Jeg respekterer det, men synes jo uansett at det kunne være morsomt å gjøre noe ekstra for dem. Så nå har jeg fått ideen om å lage en liten "bryllupsnatt-pakke" som jeg sender med dem når de reiser fra lokalet. Jeg ser for meg en miniflaske champagne, telys&fyrstikker, engangskamera og kanskje massasjeolje? Men har noen av dere noen gode tips til andre ting som kan være i den pakka? Det skal ikke være så voldsomt altså, bare en liten hilsen og ønske om en fin bryllupsnatt!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Favorittsnopet deres? og kanskje - litt etter smak og behag -like mye 2 flasker øl, som litt boblevann? Og kanskje litt frukt?
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Vet du, det vi tok med oss som var litt ålreit, var et par stykker fra bryllupskaken vår og en annen kake - som vi spiste dagen derpå. Det blir jo kanskje litt vanskelig å få til, men om du sender med en lite kjølebag med litt champis eller annet drikkbart, så går det jo an å putte oppi en boks med bryllupskakestykker! Men det krever jo litt organisering på bryllupsdagen da...det blir kanskje ikke så enkelt å få til, om ikke du allierer deg med noen på kjøkkenet feks. For vår del var vi kjempetrøtte da vi kom fra bryllupsfesten, så det eneste vi følte for var bare å legge oss. Men om paret reiser fra festen litt tidligere, så har de sikkert noen behov. Engangskamera er en god ide. Og noe å drikke på.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Massasjeoljer og stearinslys var også gode ideer! Du vet kanskje ikke om de skal på hotell, men bobler til badekaret er jo også noe å legge ved. Det ønska jeg meg husker jeg - endelig tilgang på badekar på hotellrommet - og så ingen bobler...
IdaC Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Vi var så slitne da vi kom til hotellrommet kl 5 om morgen, at masasjeoljer var det siste vi tenkte på da. det tok sin tid å ta av kjole, ta ut spennene fra håret, la inntrykk fra dagen synke inn, at vi gledet oss for å sove (bryllupsnatt helt uten kos ble det nok ikke nei Det er som kverula sier, dersom brudeparet forlater festen tidligere så kan det være hyggelig med stearinlys og massasjeoljer.
Klips Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Det er mange som er for slitne til noe moro etter festen, men det gjelder absolutt ikke alle så regn med at de trenger litt olje, du, den kan alltids brukes en annen gang. Selv var jeg mest hypp på en snus, da jeg hadde holdt meg unna hele festen for å ikke se for harry ut i mitt eget bryllup. Men jeg tviler på at dette gjelder din venninne
tommeline Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 I bryllups"suitien" vår hadde stedet vi bodde på satt fram champagne, after eight og fruktfat. Var koselig å drikke littt champagne og prate før vi la oss. Og så hadde de satt fram et par flasker cola og farris, som var godt da vi våknet dagen etter...
Gjest Aricept.. Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Ja, gi med annen drikke enn alkohol også. Vi hadde fått to isbøtter på rommet, en med champagne og en med Pepsi Max. Det var Pepsi Maxen som ble drukket.. Ellers var det pyntet med roseblader, men det blir kanskje ikke det samme å få det med seg. En sex-quiz bok hadde vi også fått, men den leste vi ikke i.. (ikke da..), vi visste hvordan det skulle gjøres
Rannva Skrevet 24. september 2005 #9 Skrevet 24. september 2005 Engangskamera var genialt. Vært oppmerksom på at på de fleste hoteller er det ikke lov til å ha stearinlys på rommet pga brannfaren. Og akuratt denne natten er det kanskje lett å bli opptatt av andre ting og glemme lyset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå