Gå til innhold

Hva hvis forelsket i sjefen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva gjør man hvis sjef og ansatt begge single, i midten av 30-årene og begge ser ut til å ha en særs god kjemi og gjensidig forståelse?

På meg virker det som om jeg er forelsket, men tør liksom ikke på grunn av vi jobber på samme sted. Det virker som han kan være litt interessert men det er jammen ikke godt å si!

Kanskej jeg bare skal la det ligge og glemme hele greie, for hvis han hadde vært noe til mann ville han vel i det minste ha foreslått en "date"?

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør man hvis sjef og ansatt begge single, i midten av 30-årene og begge ser ut til å ha en særs god kjemi og gjensidig forståelse?

Da flørter man vilt og hemningsløst, og ber han ut på en date i stedet for å sitte og tenke så mye på hvem som skal ta første skrittet osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene ;)

Det er så mange kanskje'r..

Jeg synes det hele er vanskelig. Begge er rolige personer, men med samme humor. Ingen tør å vise noe. Men skal man ikke høre litt på sin magefølelse og intuisjon også? Jeg liker ham, men jeg tør jammen ikke si noe hvis ikke han gjør det først. Og gjør han ikke det, så er han ikke interessert. Han kunne da i det minste ha invitert til fest, synes jeg.

Jeg synes menn skal være menn og faktisk ta det første initiativet.

Det verste som noen sinne kan skje er jo faktisk at jeg viser at jeg liker ham, og får avslag på en pen måte. Noe så utrolig ydmykende - og flaut!

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, foreslå en sosial kveld med hele jobben (løøningspils eller hva det måtte være). Så danser du "slow" med ham, og da merker du lett om han er interessert eller ikke ;) Garantert! Du merker det på måten han holder rundt deg. Hvis du skifter litt grep og holder tettere, så gjensvarer han deg kanskje med å gjøre det samme. Det virket for meg ;) Jeg og sjefen er på flørtestadiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva som er problemet egentlig. Man merker jo om den andre parten er interessert og da er det jo bare å flørte vilt derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er problemet egentlig. Man merker jo om den andre parten er interessert og da er det jo bare å flørte vilt derfra.

Neei, det er vel det som er problemet her: jeg er usikker på om han er interessert. Det er ikke slik at man enten merker det eller ikke. Jeg tror han liker meg som person, siden han ler av kommentarene mine og ser vennlig og velvillig ut. Men det kan like gjerne tolkes som vanlig kollegial vennlighet. Ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, det er vel det som er problemet her: jeg er usikker på om han er interessert. Det er ikke slik at man enten merker det eller ikke.

Er det ikke? Neivel... det synes jeg høres veldig merkelig ut.

Jeg tror han liker meg som person, siden han ler av kommentarene mine og ser vennlig og velvillig ut. Men det kan like gjerne tolkes som vanlig kollegial vennlighet. Ikke sant?  ;)

Jo det kan vel kanskje det... Men jeg mener at hvis du ikke merker det på ham så liker han deg nok ikke på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall trekker jeg den konklusjonen at jeg kan eliminere og glemme ham annet enn som en kollega og hyggelig medarbeider.

Greit å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke? Neivel... det synes jeg høres veldig merkelig ut.

Jo det kan vel kanskje det... Men jeg mener at hvis du ikke merker det på ham så liker han deg nok ikke på den måten.

Jeg mener jeg ser kisede signaler fra ham...derfor blir det svært vanskelig. På deg høres det ut som om det er enten-eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg ser kisede signaler fra ham...derfor blir det svært vanskelig. På deg høres det ut som om det er enten-eller.

Ja det er jo enten eller. Enten liker han deg på den måten, eller så gjør han det ikke. Hvis du ikke ser det du ønsker fra ham, så er det ikke noe å lete etter.

Endret av ~sikka~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, greit nok.

Men hvordan mener du at man ser slikt da? Er det noen spesielle kjennetegn man skal merke seg som er standard for alle da eller?

Han kan jo ikke akkurat be om en dans i korridoren foran økonomi-avdelingen, kan han vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennetegn? hehe... hvor gammel er du egentlig (30-årene)? Med litt erfaring så lærer man jo å se signalene vel? Eller kanskje bare enkelte rett og slett ikke kan se sånt? Du merker det jo på måten han ser deg i øynene, eller om han dras i retning av deg når dere er i samme rom... eller måten han ser på deg på.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du ikke klarer å se sånt. Hvis du ikke merker at han liker deg, så kan jeg nesten garantere at han ikke har slike følelser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jo klart å overse sånt før da...aner ikke hvorfor jeg er slik jeg. :tristbla:

De sier jeg ser veldig bra ut, men det kan ha noe med dårlig selvtillit som henger igjen? Kanskje jeg tror at ingen kan være interessert i meg eller noe da vel..

Jeg mener jo å registrere at han legger ekstra merke til om jeg er i et rom eller ikke...og jeg mener å registrere at han lyser litt opp når jeg kommer. Jeg ser også at han har et pussig glimt i øynene når jeg kommer innom ham. Men om han pleier å være slik med de fleste eller om det bare er meg aner jeg jo ikke.

See?

Men jeg forstår svaret ditt, er det ikke noe så er det bare å glemme.

M;an burde kanskje se slikt, men jeg er en som må ha slikt inn med teskjeer.

Derfor skjer det heller ikke mye i mitt kjærlighetsliv annet enn med folk som går rett på sak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jo å registrere at han legger ekstra merke til om jeg er i et rom eller ikke...og jeg mener å registrere at han lyser litt opp når jeg kommer. Jeg ser også at han har et pussig glimt i øynene når jeg kommer innom ham. Men om han pleier å være slik med de fleste eller om det bare er meg aner jeg jo ikke.

Okei men se! Her har du jo de tegnene du trenger. Hvis du har en følelse av at han reagerer på denne måten, så liker han deg antageligvis godt. Kanskje han er sånn med de fleste, eller kanskje ikke. Det bør ikke spille noen rolle for deg. Ta sjansen og flørt med ham. Snakk med ham, få ham til å le. Kanskje han er usikker selv også? Kanskje han lurer på om du virkelig liker ham?

Du har ikke noe å tape på å forsøke å bli bedre kjent med ham, spesielt ikke siden begge er singel.

Få ham med ut på en kaffe etter jobb en dag eller noe da vel. Ta en sjanse jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et triks som pleier å hjelpe for meg... se ham ekstra lenge i øynene, prøv å holde blikket i 5 sek... det skal du se fungerer bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha..jeg kan jo prøve ut det med å holde blikket litt (pleier ofte å se ned, ja).

Så kan jeg fortsette med å få ham til å le, og jeg ler av hva han sier. Og sånn kan vi holde på et par år inntil jeg innser at slaget er tapt. Eller at han har invitert meg til vin :)

Jeg tør ikke å bli avvist på arbeidsplassen av en nær medarbeider, det blir for flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...