Gå til innhold

Å leke med gutten min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan leker dere med babyene deres? Jeg synger jo for han, legger han på magen, osv, men har dere noen spennende leker dere har lyst å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Borte, borte - ti- tei i hundre forsjellige varienter fra og gjemme seg bak hender , bak et teppe etc.

Babisen her lholder på og le seg ihjel når storesøster snurrer rundt på gulvet foran henne.

Skrevet

En babygym kan nok være av interesse allerede. Legg deg på gulvet ved siden av ham og beveg på figurene som henger i den. Legg spesielt merke til hvis han fester blikket på en bestemt leke/gjenstand eller prøver å strekke seg mot den. Fokuser på det han er opptatt av.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vendelin hadde moro av babygymmen fra hun var ca 2 mnd til hun var ca 4 mnd, nå er den totalt uinteressant. Men det som er gøy er å være med å gjøre ting, sitte på armen mens jeg lager mat, tar ut av oppvaskmaskina, sitte i vippestolen sin og se på at jeg henger opp klær etc. Borte - titt titt er UTROLIG festlig! :hoho: Klappe til sanger er også moro, og å spille lufttrommer til diverse "voksen" musikk er veldig gøy sammen med pappa. Løfte opp og ned er en evig favoritt, flytur høyt oppunder taket er det beste som finnes.

Men, jeg trenger også tips... så hvis noen har gode ideer, kom med dem!

Skrevet

Godjenta mi likte "herjing"!

Snur henne på hode, gynger og danser med henne. Leke "bukkene bruse og trollet som kommer for å ta deg"- leken.

Skrevet

Skru på musikk og dans med henne, borte tittei, klappe, ride ride ranke, lille petter edderkopp, min har alltid syntes det er veldig festlig når jeg danser/beveger meg på morsome måter/"spreller" foran henne, være med å leke og se på leker med henne, slå på gryter, bruke kjøkkenredskap.... Det jeg merker er at hun trenger variasjon og noen ganger er det helt fint hvis jeg bare er der sammen med henne- trenger ikke gjøre noe, bare sitte der og være tilgjengelig liksom.. Men alt til sin alder også da. Kan jo ikke forvente at en baby på 4 mnd leker rundt på gulvet selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...