AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jente 25 år her. Jeg feiger hele tiden ut. Jeg føler selv jeg er klar for å date andre. Men jeg sliter veldig med å stole på folk. Jeg opplevde mye mobbing på ungdomskolen og vgs. Og har siden den gang trodd at fremmede mennesker ikke vil meg så vell. Men jeg vet jo innerst inne det ikke er sant. Men jeg sliter virkelig med dating livet. Jeg finner en jeg chatter litt med og så fort det kommer til et møte så avlyser jeg i siste liten. Jeg føler i mitt hode jeg er klar, men jeg må jo en gang ta steget videre! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b83e4...e01 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Uff så leit å ha det sånn. Du må bare kaste deg ut i det, og det går sikkert veldig bra. Mange hyggelig folk der ute. Ikke alltid det blir match på date, men sånn er livet. Date og kos deg 😀 Anonymkode: 07c82...888 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Ikke avlyse i siste liten? Altså, av og til må man bare ta seg sammen. Anonymkode: b1b81...d56 2
wandagirl Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Uff så leit å ha det sånn. Du må bare kaste deg ut i det, og det går sikkert veldig bra. Mange hyggelig folk der ute. Ikke alltid det blir match på date, men sånn er livet. Date og kos deg 😀 Anonymkode: 07c82...888 Ja, kast deg ut i det, det er som regel hyggelig selv om ikke det er match😊 ikke vits å gjøre det større enn det er.
Engel Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Enten må du bare ta en sjanse og kaste deg ut i det, eller du bør vurdere å finne en terapeut eller noen å snakke med og få ryddet opp litt etter ungdomstida. Vær ærlig når du skal møte noen. Si at du har litt dårlig erfaring, og at du blir nervøs. Det vil hjelpe. Om det da er en fin gutt så vil han prøve å støtte og berolige deg. Og velg en aktivitet på daten. Gå en tur eller gjør noe aktivt (bowling e.l.). Det er lettere å snakke sammen når man ikke sitter ansikt til ansikt hele tiden. Eller om du har mulighet, hør med venner om de har noen du kan øve med? Altså en form for "blind date", men bare for å øve på å møte noen du ikke kjenner, ikke nødvedigvis en skikkelig date. Bare for å få opp selvtilliten. Se at det ikke er farlig, og at du kan klare det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå