Egentligingen Skrevet 19. august 2021 #1 Del Skrevet 19. august 2021 Hei! Jeg savner et forum hvor det handler om bonusfamilier / stefamilier. Er det noe dere kunne laget her inne? Et forum hvor man, som steforeldre, kan dele erfaringer, råd, tips, utblåsninger osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Barn og familie-forumet...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 23. august 2021 #3 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Mnjah skrev (4 minutter siden): Barn og familie-forumet...? Vi ser jo dessverre at stemødre utsettes for mye hets der inne, og på KG generelt, så et eget forum hadde vært bra. Endret 23. august 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentligingen Skrevet 23. august 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 23. august 2021 Hvemsomhelst skrev (39 minutter siden): Vi ser jo dessverre at stemødre utsettes for mye hets der inne, og på KG generelt, så et eget forum hadde vært bra. Enig! Det er derfor jeg foreslo det, for det er så mange ufine kommentarer i Barn og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 23. august 2021 #5 Del Skrevet 23. august 2021 Hvemsomhelst skrev (2 timer siden): Vi ser jo dessverre at stemødre utsettes for mye hets der inne, og på KG generelt, så et eget forum hadde vært bra. Egentligingen skrev (1 time siden): Enig! Det er derfor jeg foreslo det, for det er så mange ufine kommentarer i Barn og familie. Det er dessverre nesten slik at uansett hva en TS skriver på Barn og familie, så utsettes man for hets og folk prøver så godt de kan å være uenige i hele tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentligingen Skrevet 23. august 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 23. august 2021 Mnjah skrev (2 timer siden): Det er dessverre nesten slik at uansett hva en TS skriver på Barn og familie, så utsettes man for hets og folk prøver så godt de kan å være uenige i hele tråden... Ja, det er veldig trist at man ikke kan søke råd uten noen som absolutt må være ufine og usaklige. Jeg ønsker et forum hvor man kan dele erfaringer og søke råd når man er del av en bonusfamilie, for å forhåpentligvis få en bedre familiehverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. august 2021 #7 Del Skrevet 23. august 2021 Hei Takk for forslaget. Per dags dato ser vi ikke behovet for et eget underforum for dette, da barn- og familie-forumet kan benyttes. Anglofil (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå