Gå til innhold

9 års aldersforskjell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Møtte nylig en fyr jeg er blitt ganske betatt av - eneste men er at han er ni år eldre. Vi er samme livsfase (begge er nettopp blitt studenter), felles venner (slik vi møttes) og mange av de samme hobbyene. Sånn sett burde jo ikke alderen være et problem?! Likevel kan jeg ikke la vær å tenke litt på det og lese på internett, og mange sier at det må være noe rart med en fyr som velger å date noen som er så mye yngre og ikke på sin egen alder... men vi har ikke engang snakket om hvor gamle vi er (jeg fant det ved å google han...). Den felles bekjente som tilfeldigvis introduserte oss er eldre enn han igjen (vi kjenner hverandre gjennom felles hobby).

Jeg er i tidlig tjueåra og han tidlig trettiåra.... Skal jeg bare se hvordan det går og ikke tenke så mye på aldersforskjellen?

Anonymkode: f9c15...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 20 år var 9 år mye. Nå som  30 er ikke 9-10 år så mye. Er dere i samme fase i livet ser jeg ikke problemet

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Likevel kan jeg ikke la vær å tenke litt på det og lese på internett, og mange sier at det må være noe rart med en fyr som velger å date noen som er så mye yngre og ikke på sin egen alder... 

Anonymkode: f9c15...258

Folk må slutte å vektlegge hva små høylytte tullinger "sier" på internett!  Hvorfor skulle det være noe rart i det?

Kjør på! 

Anonymkode: 201ca...dcc

Skrevet

9 år er da ikke så mye, i alle fall ikke noe jeg ville reagert på. Dere er begge voksne, så hvorfor ikke? Så lenge dere er på samme sted i livet og har noenlunde likt perspektiv på fremtiden, ser jeg absolutt ikke problemet. 

Anonymkode: 7eb70...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...