Gå til innhold

Jeg skulle valgt fast madrass, ikke medium

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 5 år siden kjøpte vi ny kontinentalseng, mannen valgte fast madrass, jeg valgte medium fast.  Har etterhvert som tiden har gått angret og synes han sin side er bedre og fastere å ligge på. Kan noen fortelle meg at vi ikke slipper å kjøpe helt ny seng, men at jeg heller kan kjøpe en ny vendbar madrass? Rammen i bunn er jo bare 5 år, overmadrassen er bra, så er bare den midterste delen, den jeg tror kalles vendbar madrass. Noen som har kjøpt ny vendbar madrass uten å kjøpe alt nytt, er det vanlig? 😅

Anonymkode: 80b9c...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er null problem. Bare kjøp en ny madrass. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan du garantert gjøre, kan du tenke deg så dyrt å skulle bytte madrass om du faktisk må bytte ut hele senga hver gang? Bare dra dit du kjøpte, ta med målene, og be om hjelp.

Anonymkode: 776e0...591

• Liker 1
Skrevet

Haha du hadde hatet min seng. Den er soft +++, og jeg har stilt inn planker under for at den skal være så myk som den kan 😂 Om jeg ligger for langt ut på kanten, så bare velter jeg ut av senga

Folk som har satt seg i senga mi har sagt «herregud, hvordan kan du ligge på dette her!!». Sover søtt jeg 🥰

Anonymkode: 83916...e18

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor du kjøpte seng fra, men forhør deg med de i den butikken. Eneste hvis du kjøper en madrass som ikke er av samme merke at høyden på madrassen kan være forskjellig.

Anonymkode: 60362...25b

• Liker 2
Skrevet

Om mannen din liker fast, så kan dere kjøpe en mast overmadrass?? Da vil din side bli fastere, men mannen sin side vil også bli enda fastere da 😅

Anonymkode: 83916...e18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...