Gå til innhold

Jeg skulle valgt fast madrass, ikke medium

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca 5 år siden kjøpte vi ny kontinentalseng, mannen valgte fast madrass, jeg valgte medium fast.  Har etterhvert som tiden har gått angret og synes han sin side er bedre og fastere å ligge på. Kan noen fortelle meg at vi ikke slipper å kjøpe helt ny seng, men at jeg heller kan kjøpe en ny vendbar madrass? Rammen i bunn er jo bare 5 år, overmadrassen er bra, så er bare den midterste delen, den jeg tror kalles vendbar madrass. Noen som har kjøpt ny vendbar madrass uten å kjøpe alt nytt, er det vanlig? 😅

Anonymkode: 80b9c...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du garantert gjøre, kan du tenke deg så dyrt å skulle bytte madrass om du faktisk må bytte ut hele senga hver gang? Bare dra dit du kjøpte, ta med målene, og be om hjelp.

Anonymkode: 776e0...591

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du hadde hatet min seng. Den er soft +++, og jeg har stilt inn planker under for at den skal være så myk som den kan 😂 Om jeg ligger for langt ut på kanten, så bare velter jeg ut av senga

Folk som har satt seg i senga mi har sagt «herregud, hvordan kan du ligge på dette her!!». Sover søtt jeg 🥰

Anonymkode: 83916...e18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du kjøpte seng fra, men forhør deg med de i den butikken. Eneste hvis du kjøper en madrass som ikke er av samme merke at høyden på madrassen kan være forskjellig.

Anonymkode: 60362...25b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen din liker fast, så kan dere kjøpe en mast overmadrass?? Da vil din side bli fastere, men mannen sin side vil også bli enda fastere da 😅

Anonymkode: 83916...e18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...