AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg sliter med at magen min buler ut og blir oppblåst, bare av å fks spise et par knekkebrød eller drikke vann. Jeg er ikke overvektig, så det ser temmelig rart ut med stor mage. Har endt med at jeg til tider vegrer meg for å spise pga dette.. Tips mottas med takk☺️ Anonymkode: 45698...b98
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Høres ut som du kanskje er allergisk mot noe. Har du lagt merke til om det er en spesiell matgruppe du reagerer på? Du kan teste litt selv ved å utelukke matgrupper i en periode for å se om det blir bedre, men ville også pratet med fastlegen om dette. Anonymkode: 79287...1e4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres ut som du kanskje er allergisk mot noe. Har du lagt merke til om det er en spesiell matgruppe du reagerer på? Du kan teste litt selv ved å utelukke matgrupper i en periode for å se om det blir bedre, men ville også pratet med fastlegen om dette. Anonymkode: 79287...1e4 Takk for svar. Jeg har holdt meg unna meieriprodukter og matvarer med hvitt mel fks, men ingen forskjell. Spiller egentlig ingen rolle om hva jeg spiser ikke spiser. I tillegg spiser jeg ikke mye heller. Anonymkode: 45698...b98
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): IBS Anonymkode: d6a27...6c1 Hva er det? Anonymkode: 45698...b98
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Sliter med det samme. Veier 63 kg og er 1,76 cm høy men magen min står ofte rett ut. Da jeg var yngre våknet jeg med helt flat mage men den tid er forbi. Det som kan hjelpe er å få kommet seg skikkelig på do samt spise lite. Hvis jeg har planer en helg passer jeg alltid på å spise lite i 2-3 dager før helga. Anonymkode: 40b92...26a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sliter med det samme. Veier 63 kg og er 1,76 cm høy men magen min står ofte rett ut. Da jeg var yngre våknet jeg med helt flat mage men den tid er forbi. Det som kan hjelpe er å få kommet seg skikkelig på do samt spise lite. Hvis jeg har planer en helg passer jeg alltid på å spise lite i 2-3 dager før helga. Anonymkode: 40b92...26a Gjør samme som deg, om jeg vet jeg skal noe spesielt unngår jeg å spise mye. Jeg kan være så ekstrem noen ganger at jeg ikke spiser i det hele tatt, kun drikker vann.. Hjelper imogas eller hva det nå heter? Noen som har prøvd? Anonymkode: 45698...b98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå