Gå til innhold

Løs mage i perioder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med magen, men i februar-mars fikk jeg plutselig langvarig problemer med diare. På denne tiden gikk jeg ned i vekt og førte logg over hva og hvor mye jeg spiste og spiste ikke noe utenom det vanlige, bare litt mindre. Tenkte kanskje jeg fikk i meg for mye kunstig søtning så jeg kuttet ut det, prøvde å kutte ut melkeprodukter også, men uten resultat. På dette punktet var jeg så desperat at jeg skrubbet hver centimeter av kjøkken, kjøleskap, oppvaskmaskin, sjekket dato på alt, niks, ingen endring. Inviterte venninne på middag, jeg ble dårlig, hun var helt fin.

Plutselig en dag fikk jeg sterke magesmerter, satt for lavt til at jeg trodde det var blindtarmen, tok ett gram paracet og det var såvidt det tok av litt av smertene, det gav seg og da ble det til at jeg sendte inn eliminasjonsprøver til legen. De kom tilbake normal, og da opphørte det hele plutselig! Og siden vært helt fin, før jeg plutselig fikk problemer igjen for noen dager siden. Fører fremdeles logg over hva jeg spiser, ingenting som skiller seg ut. Jeg har bestilt legetime, men det er en vikar og han er litt... sær. Noen ide om hva jeg kan prøve? Har jo spist gluten jevnt og trutt hele tiden så jeg kan ikke skjønne at det er noe som kan komme og gå? Noen råd mens jeg venter på time? Og noen ide om hva jeg kan forvente på den? Har så ikke lyst på en koloskopi...

Anonymkode: fdc89...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt antibiotika? Kan isåfall være tull med tarmbakteriene.

Anonymkode: 05c4b...746

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har du tatt antibiotika? Kan isåfall være tull med tarmbakteriene.

Anonymkode: 05c4b...746

Niks, tror ikke jeg har gjort det siden jeg var barn. Ikke mulighet for å være gravid heller forøvrig.

Anonymkode: fdc89...fc9

Skrevet

Prøv en kitchari-diett i noen dager.

Anonymkode: 8f44e...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...