Gå til innhold

handle sommerklær på salg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere andre dette? Mye fine sommerklær på salg nå som man kan spare en del på. Men så er det jo sånn at nå er sommeren på hell og man begynner å tenke på neste sesong..

bestilte meg to fine sommerkjoler og et par sommersko på salg i dag. tenker de sikkert blir kjempe fine neste år også, men ble usikker.flere som handler garderobe slik? 

Anonymkode: 5911c...a41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenker det er lurt 😊 Nå følger ikke jeg trender så mye, men prøver å finne klær som jeg liker og med snitt som kler meg. Veldig kjekt å kunne ta frem nye klær fra skapet til sesongen når den tiden kommer. Kjoler går jo an å bruke utover høsten også med strømpebukse og eventuelt jakke over.

Har f.eks. vinterjakke som jeg kjøpte på salg i vår som jeg gleder meg til å bruke til vinteren. 

Anonymkode: c530a...eed

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler deg sikker på at det vil bli brukt neste år, ville jeg definitivt kalt det penger spart. Jeg handler ullundertøy på våren, da har jeg det klart til høsten og vinteren. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler nesten alt på salg. Men så er jeg ikke så opptatt av mote (og vil i alle fall ikke ha det «alle» går med en sesong), men heller av om farger og snitt kler meg. Vil jeg føle meg litt «oppdatert» hender det jeg kjøper eller plukker fram noe som føles i «tiden».

Anonymkode: 67b25...fcc

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler ofte sommerklær på salg, men jeg tilbringer vinteren i utlandet, så jeg får brukt det der. Og vinterklær kjøper jeg ganske sjeldent, men da pleier jeg også å kjøpe det på salg på våren! 

Anonymkode: 44a85...013

Skrevet

Ja jeg kjøper alltid på salg til neste sesong. Da kan jeg kjøpe sommerkjoler som har kosta 2000 til 700 osv. Vinterjakke til 3000 som jeg betaler 900 for osv. 

Anonymkode: f1360...c8e

Skrevet

Jeg handler det meste av klærne mine på salg. Bortsett fra badetøy, shorts og sandaler er det ikke så stor forskjell på hva hva jeg bruker om sommeren og ellers i året. Kjoler og topper med korte ermer bruker jeg året rundt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

hvordan gjør dere andre dette? Mye fine sommerklær på salg nå som man kan spare en del på. Men så er det jo sånn at nå er sommeren på hell og man begynner å tenke på neste sesong..

bestilte meg to fine sommerkjoler og et par sommersko på salg i dag. tenker de sikkert blir kjempe fine neste år også, men ble usikker.flere som handler garderobe slik? 

Anonymkode: 5911c...a41

Jeg handler garderoben brukt. Veldig mange gjør nemlig som deg - kjøper klær på salg som de ikke liker godt nok til å handle til fullpris. Og tenker "jeg skal bruke den neste år". Men neste år har de ikke så lyst til å bruke den, så den ender opp på bruktbutikken eller finn eller tise. Ofte helt ubrukt. 

Det viktige å tenke på der er at brukt også har sesonger. Særlig rundt jul er det utrolig mange fine klær som nye koster 1-2000 til salgs for hundrelapper. Vinteren gjennom bruker jeg gensere i cashmir kjøpt for prisen av en bomullsgenser på tilbud. Folk får sånne ting i gave, oppdager at de hater ull, og så selger de dem.

Så om du tenker det vanlige salget er billig - forestill deg at du gikk inn på en butikk der alt kostet 2000 nytt og var av tilsvarende høy kvalitet. Og alt var på salg til rundt 200 kr. 

Anonymkode: 893e6...945

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...