AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 I dag hadde jeg min første date på LENGE med en jeg traff på tinder. Vi gikk tur. Ga klem da vi traff hverandre og da vi dro. Han smilte og var hyggelig, men aner ikke om han følte noe mer. Vi har kun chattet sammen på appen, ellers ingen kontaktinfo til hverandre. Ville det ikke være normalt av ham å be om telefonnummer/snap/messenger eller andre arenaer hvis han ønsket å fortsette kontakten? Har fremdeles ikke hørt fra ham på tinder heller uansett, så mulig han ikke var tiltrukket. Og nei, jeg tar ikke kontakt først. Er mannen interessert, så tar han kontakt. Er hvertfall en sånn type mann jeg vil ha. Anonymkode: 56371...81b 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Kanskje han tenker det vil være normalt av deg å be om numre og slikt, og det er en sånn type kvinne han vil ha. Anonymkode: 34e5b...42a 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Jeg spør aldri om kontaktinfo på date ihvertfall. Det tar jeg på melding enten før eller etter første date. Anonymkode: c4c0b...c73 1
NysgjerrigPiken Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Det varierer. Noen har jeg holdt kontakten med kun på Tinder selv etter flere dater, mens andre går over på andre «flater» enten før eller etter første date. Jeg tror ikke det i seg selv sier så mye. Det som sier mye er hvorvidt han tar kontakt og spør om en ny date. Eller hva han svarer hvis du gjør det. Personlig foretrekker jeg å sende en melding selv hvis jeg er interessert (om han ikke allerede har gjort det), fremfor å gå og vente på at han eventuelt skal ta kontakt. Uansett interesse syns jeg det er hyggelig å sende en melding - om man ikke er interessert så kan man likevel si takk for en hyggelig date eller noe. Syns det er litt merkelig å gå på en date og så kutte kontakt uten noen beskjed.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Det varierer. Nå ber jeg stort sett om fullt navn før første date, for å kunne sjekke at ting stemmer før jeg møter noen, og da han vi gjerne i samme slengen flyttet samtalen over på andre arenaer. men noen ganger har det blitt avtalt etter en første date på meldinger. Jeg har aldri utvekslet kontaktinfo på selve daten faktisk. Hvis du ikke vil ta kontakt selv så må du bare slutte å stresse. Du kommer til å vente forgjeves på melding mange ganger. Hvorfor ikke bare spørre og få det avklart først som sist? Noen kan også være litt halvlunkne etter første date. Men om dama er interessert så kan det være de gir det en sjanse til, og da kan det også være at de ser andre sider som gjør at de kan bli interesserte. Så du kan jo gå glipp av sjanser også på denne måten. Anonymkode: 79e9d...a97
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det varierer. Nå ber jeg stort sett om fullt navn før første date, for å kunne sjekke at ting stemmer før jeg møter noen, og da han vi gjerne i samme slengen flyttet samtalen over på andre arenaer. men noen ganger har det blitt avtalt etter en første date på meldinger. Jeg har aldri utvekslet kontaktinfo på selve daten faktisk. Hvis du ikke vil ta kontakt selv så må du bare slutte å stresse. Du kommer til å vente forgjeves på melding mange ganger. Hvorfor ikke bare spørre og få det avklart først som sist? Noen kan også være litt halvlunkne etter første date. Men om dama er interessert så kan det være de gir det en sjanse til, og da kan det også være at de ser andre sider som gjør at de kan bli interesserte. Så du kan jo gå glipp av sjanser også på denne måten. Anonymkode: 79e9d...a97 Forstår det. Men samtidig er jeg jo ikke på utkikk etter en tafatt mann som sitter på sidelinja. Jeg vil ha en mann med baller. Anonymkode: 56371...81b 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår det. Men samtidig er jeg jo ikke på utkikk etter en tafatt mann som sitter på sidelinja. Jeg vil ha en mann med baller. Anonymkode: 56371...81b Det kan være at han er redd for å mase? At han har fått beskjed fra venner/venninner om at han må vente for å ikke virke overivrig? Kanskje tidligere dater har sagt at det oppleves som mas om man skal ha kontakt igjen rett etter første date? Folk er forskjellige, og om han får råd fra noen som har andre preferanser enn deg så kan det være grunnen til at han er litt tilbakeholden. Det er ikke sikkert at han er tafatt selv om han ikke sender melding umiddelbart. Men kan du sende en melding som ikke inviterer til ny date, men noe ufarlig, gjerne morsomt som refererer til noe dere snakket om på daten? Da viser du at du er interessert, uten at du fratar ham muligheten for å foreslå ny date. Anonymkode: 93fd2...839
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og nei, jeg tar ikke kontakt først. Er mannen interessert, så tar han kontakt. Er hvertfall en sånn type mann jeg vil ha Så du er ikke interessert du heller. Du vil bare ha bekreftelse. Anonymkode: 234a4...ca0
NysgjerrigPiken Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår det. Men samtidig er jeg jo ikke på utkikk etter en tafatt mann som sitter på sidelinja. Jeg vil ha en mann med baller. Anonymkode: 56371...81b Kanskje han ikke er på utkikk etter en tafatt kvinne som sitter på sidelinjen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå