Gå til innhold

Galleri Nygaten i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lurte på om noen av dere har/ skal arrangere bryllupet i Galleri Nygaten i Bergen, eller om det er noen av dere som selv har vært det på et eller annet arragement? Jeg har hørt veldig mye positivt om stedet og vurderer å velge det til å arrangere bryllpsfesten :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Karbojunkie
Skrevet
:) Har bare hørt at de er vanvittig dyre!!!
Gjest Gjesteline
Skrevet

Eg har ei venninne som hadde festen der. Dei hadde 100 gjestar, men likevel verka det stort og upersonleg. Ein må vere ganske mange for at det skal vere koseleg, fordi ein blir fordelt å så mange etasjar.

Gjest Gjest_Paris_*
Skrevet

Vi giftet oss der og hadde en fantastisk bryllupsfest!! Stedet anbefales på det sterkeste hvis du vil ha en bryllupsfest i annerledes, spennende, litt mystiske og utrolig vakre lokaler - som skaper en helt fantastisk god stemning. :)

Og til gjesten her over - det er jo en fordel å ha hyggelige venner som vet å kose seg ;)

Det er et par år siden vi giftet oss, da betalte vi 15 tusen for lokalleie, drikke og mat kom i tillegg, prismessig var de på samme nivå som andre hva sistnevnte angår.

Du kan bruke hele eller deler av lokalet som du vil - vi brukte foajeen til velkomstdrikk og underholdning, buen nede til gavebord, salen oppe til middag og kaffe, og diskoteket til dans.

Vi fikk bare gode tilbakemeldinger - ingen hadde vært i tilsvarende bryllup før!

Lykke til Mary! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

En aldri så liten advarsel: dersom det er Bergen Event som står som arrangører der fremdeles, ville jeg unngått det. Vi hadde desverre mange ubehagelige opplevelser i forbindelse med denne arrangøren før, under og etter vårt bryllup. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...