AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Skrevet 18. august 2021 Hei. Har en håndball jente på 15 år. Hun hadde løpetrening ute og kjente litt ubehag i kne under oppvarming. Så ble det vondere og hun haltet og måtte gi seg etterhvert. Kjente det rett på innside kne skål. Det kom litt snikende. Ikke noe akutt utfall eller bevegelse. Har vært mindre trening i sommer, og plutselig litt mye trening de to siste uker. Hun er redd det er noe langvarig. Har bestilt time for fysio i morra for å sjekke. Må det være noe alvorlig? Noen som har hatt lignende symptomer? Jeg synes alltid kneskader er så langvarige. Hun har begynt på idrettslinje på mandag og synes dette er ekstra dumt nå. Hun kjenner ingenting når hun går eller trykker på stedet. Hun når hun har løpt litt. Anonymkode: 353ac...292
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Har hun skikkelige sko? Om hun løper mye på asfalt er det oppskrift på vonde knær. Jeg ville ikke bestilt time til noe som helst om hun jogget på hardt underlag, da er det nok bare derfor og det går over Anonymkode: 6ba96...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Det kan være Schlatters https://nhi.no/sykdommer/barn/bein-og-ledd/schlatters-sykdom/ Min sønn gikk til fysioterapeut lenge og måtte gå med spesialsåler. Hele herligheten har kostet meg godt over 10,000 kr. over to år. Håper det er noe som går fort over og ikke er så dyrt. Anbefaler å gå til en fysioterapeut med avtale eller ta det via lisensen så det ikke blir så store utgifter. Lykke til! Anonymkode: 486d6...c91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå