Gå til innhold

Hva ville du gjort i denne situasjonen når du blir konfrontert på trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde svart «jeg hviler mellom settene. Hva gjør du her? Dette er et treningssenter, ikke en syklubb for kjerringer som sladrer».

Anonymkode: 23e45...e1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd flere ganger at folk kommer bort til meg og enten spør om jeg har mye igjen, om de snart kan overta eller om de kan stille seg i kø bak meg. jeg setter veldig pris på at folk kommer bort istedet for å stå å irritere seg over at jeg bruker lang tid. jeg fokuserer på en til to muskelgrupper hverdag, så kan lett bruke mye tid på et apperat. men hvis de kommer bort svarer jeg bare at jeg skal forte meg, og gjør meg ferdig ganske raskt. jeg bruker ikke lang tid med lange pauser hvis jeg vet at folk venter på at jeg skal bli ferdig. 

Så det du burde gjøre neste gang er å si at du skal bare gjøre ferdig den korte pausen din og være rask med  settet og vasking så han kan overta. bare si det med et stort smil og hvis at du bryr deg og vil samarbeide. da skal du nok se at folk blir plutselig mye mer tålmodig:)

Anonymkode: 9e440...ee8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2021 den 11.14):

Baksnakker deg? Kjenner du dette mennesket? Hva sa hen?

Hvis jeg hører noen sier noe om meg til noen andre så inviterer jeg meg selv inn i samtalen. 

Generelt når jeg trener så har jeg headset på og alle vet at man har hvilepauser mellom repetisjoner. Han får enten ta et sett når du hviler eller vente. Verre er det ikke. 

Anonymkode: 50f71...e76

Man har ikke hvilepauser mellom repetisjonene. Det har man derimot mellom settene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...