AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Har fått en eller annem kjønnssykdom. Vet ikke hva det er, men jeg gjetter herpes eller kjønnsvorter ut fra hva jeg har lest. Det klør og jeg kan såvidt se det er "noe" der, er kvinne. Har prøvd å gå til lege flere ganger men feiger ut og avbestiller hver gang😅. Dessuten har det forsvunnet på de 1-3 ukene det tar å få time her jeg bor. Noen som har dette og vil dele erfaringer? Hva har hjulpet? Har dere vært hos lege? Føler meg litt trist og skamfull da jeg er singel og føler sexlivet er over. Det kan smitte med kondom også og jeg vil ikke smitte andre med det. Anonymkode: 78b4c...3a1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Hvis det er borte, så er det nok ikke kjønnsvorter. Er det vondt? Ser du noen blemmer/sår? Er det inni skjeden? jeg trodde jeg hadde klamydia en gang, siden det klødde og vart litt vondt å tisse, det var bare sopp. Jeg har hatt herpesutbrudd en gang for 10 år siden, og det er det vondeste jeg har opplevd! Fikk medisiner hos legen. Har aldri hatt utbrudd siden. bestill time til lege, de har sett alt før, og veldig mange får kjønnssykdommer ila livet. Anonymkode: 1a7c5...065
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Kjønnsvorter klør ikke, så det er det nok ikke. Anonymkode: ca0bf...027
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Takk for svar! Visste ikke at herpes kunne gjøre så vondt, her er det bare en irriterende kløe pluss at jeg blir litt småforkjølt i formen første dag det bryter ut, akkurat som jeg har lest om den. Men denne gangen er det litt verre enn vanlig, er nok derfor jeg tenker mer over det denne gangen. Anonymkode: 78b4c...3a1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Om du ikke vil/rekker å få sjekket deg, så kan du ta blodprøver for å se om du har antistoffer til herpes 1/2. Det kunne de hverfall her 🤷♀️ Det slo ikke ut på herpesprøven, selv om jeg hadde blemmer. Slo ut på blodprøver. Anonymkode: 77738...574
so_what Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler meg litt trist og skamfull da jeg er singel og føler sexlivet er over. Og mye av grunnen til at du føler det er nok at du ikke har vært hos lege og fått stilt relevante spørsmål. Du kan i det minste begynne her:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå