AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Noen som har erfaring med det? Hva er de positive og negative sidene? Anonymkode: 51807...42f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Jeg gjorde det en periode. Vi avtalte at jeg sendte inn en tekst før timen som vi tok utgangspunkt i. Det var etter at jeg hadde gått til ham 1 år, og allerede hadde en relasjon. Vet ikke om jeg ville gjort det en jeg ikke hadde bygget en relasjon med. For meg fungerte det godt. Anonymkode: af142...dac
Nathea Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Jeg synes det hjelper å få ting skrevet ned på papiret. Få tankene ned en annen plass.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg gjorde det en periode. Vi avtalte at jeg sendte inn en tekst før timen som vi tok utgangspunkt i. Det var etter at jeg hadde gått til ham 1 år, og allerede hadde en relasjon. Vet ikke om jeg ville gjort det en jeg ikke hadde bygget en relasjon med. For meg fungerte det godt. Anonymkode: af142...dac Jeg har gått til henne i snart 1 år, så føler at det er på tide jeg virkelig åpner opp. Synes det er lettere å gjøre det skriftlig. Så tenker jeg kanskje burde satse på å gi henne noen tekster. Anonymkode: 51807...42f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Skrevet 18. august 2021 Nathea skrev (12 timer siden): Jeg synes det hjelper å få ting skrevet ned på papiret. Få tankene ned en annen plass. Ja, det synes jeg og. Så jeg skriver en del. Anonymkode: 51807...42f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har gått til henne i snart 1 år, så føler at det er på tide jeg virkelig åpner opp. Synes det er lettere å gjøre det skriftlig. Så tenker jeg kanskje burde satse på å gi henne noen tekster. Anonymkode: 51807...42f Kan du snakke med henne om det først? For meg var det noe som gjorde det konstruktivt, at vi var enige om når og hvordan jeg leverte tekster og hvordan vi skulle bruke det. Anonymkode: af142...dac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå