AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Det begynte i går. Smerter (mindre vondt enn feks hold) på høyre side av magen, fra litt under navlen til over navlen. Det flytter seg også litt frem og tilbake, spesielt i forbindelse med måltider, da blir det gjerne vondt i hele mageregionen. Har tatt sånn «press og slipp» test de tar ved mistanke om blindtarmen uten noe forverring. Det gjør vondere når jeg spiser og når jeg beveger meg, spesielt hvis jeg vrir på kroppen. Har ikke noe særlig feber, kvalme e.l og har vært på do og hatt luft flere ganger. Noen som vil gjøre seg opp noen tanker om hva det kan være? Anonymkode: c2c26...8ed
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Ikke noe særlig feber, betyr det at du har feber? Anonymkode: 5a7a3...dad
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke noe særlig feber, betyr det at du har feber? Anonymkode: 5a7a3...dad Dårlig formulert av meg, nei, jeg har ikke feber. Føler meg litt varm, men sliter med helseangst og blir fort stressa og varm når jeg tror det er noe galt. Anonymkode: c2c26...8ed
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke noe særlig feber, betyr det at du har feber? Anonymkode: 5a7a3...dad Målte nå. 36,8, så ikke feber ☺️ Anonymkode: c2c26...8ed
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Luftsmerter Anonymkode: dcd2e...249 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Hvordan er fordøyelsen din? Altså, du må snakke med legen din, for det kan være alt fra ingenting til noe alvorlig i mage/tarmsystemet. Jeg hadde lenge diffuse og merkelige «tak» i høyre side, og ble etterhvert operert for å fjerne galleblæren, da det forverret seg. Så har jeg ibs, irritabel tarm, og det blir jo fort mye merkelige symptomer. Det kan være alt mulig, så søk hjelp. Da blir du sendt til røntgen, gastrokirurger, ultralyd og diverse. Lykke til 😀
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Hvemsomhelst skrev (10 minutter siden): Hvordan er fordøyelsen din? Altså, du må snakke med legen din, for det kan være alt fra ingenting til noe alvorlig i mage/tarmsystemet. Jeg hadde lenge diffuse og merkelige «tak» i høyre side, og ble etterhvert operert for å fjerne galleblæren, da det forverret seg. Så har jeg ibs, irritabel tarm, og det blir jo fort mye merkelige symptomer. Det kan være alt mulig, så søk hjelp. Da blir du sendt til røntgen, gastrokirurger, ultralyd og diverse. Lykke til 😀 Tja, jeg har (udiagnosert, legen har sagt at det er det, men ikke noe mer testing osv) ibs. Har hele livet slitt med av og på forstoppelse/diaré.. Har aldri hatt disse «smertene», vil ikke kalle det ordentlig smerter heller, mer ubehag. Det har ikke gitt seg, men nå flytter det seg rundt i magen, hovedsaklig fortsatt på Høyre side, men også rundt om. Det er av og på og blir verre tak når jeg spiser.. Anonymkode: c2c26...8ed
_popcorn_ Skrevet 18. august 2021 #8 Skrevet 18. august 2021 Ryddet for innlegg signert helsepersonell og svar til det _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå