Gå til innhold

Avslutningsgave til tannlegen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg skal til tannlegen min på fredag og det blir siste gang. Ikke spør hvorfor, men jeg skal flytte til jul. Tenkte å ha med en takkegave men er usikker på hva som er vanlig å gi? Kanskje en kopp?

Hva ga du til tannlegen din når du slutta?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så morsom trolling. 

Anonymkode: b77b1...94a

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo dra til en kjeveortoped og ta avstøpning av tennene dine og legge den ned i en liten gaveeske?🤓🤓🤓 

• Liker 9
Skrevet

Hva med en ny tannkost? 😁

Skrevet

En liten symbolsk takk som en Eske tannpirkere, tannkost eller tannkrem burde duge?

Anonymkode: 23fea...c7e

Skrevet
Smurfii skrev (6 minutter siden):

Du kan jo dra til en kjeveortoped og ta avstøpning av tennene dine og legge den ned i en liten gaveeske?🤓🤓🤓 

:hoho:

Anonymkode: 7f53a...314

Skrevet

Innimellom så kan man finne melketenner som er gjenglemt i små esker som har blitt donert i bruktbutikker. Kanskje du kan lage en bilderamme av små melketenner, og så går du på den private facebooken hans og laster ned en av bildene av ham som du så fotoshopper så det ser ut som om du og ham er på en ridetur i en flott solnedgang. Det blir bra. 

Skrevet
Smurfii skrev (6 minutter siden):

:ler: Det hadde vært en passende gave ja... 

Min tannlege blir aldri kvitt meg så her blir det ingen gave. :P Var ikke klar over at det var kutyme å gi en gave heller jeg, aldri hørt om det før og jeg har hatt venner som nærmest har bodd på tannlegekontoret. 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du skulle kjøpt et smykke på gullsmeden, et hjerte av 24K gull, med inngravert «jeg elsker deg».

Neida, men antar dette er en tullepost 

Anonymkode: 74717...f0c

• Liker 1
Skrevet
Saph skrev (3 minutter siden):

Innimellom så kan man finne melketenner som er gjenglemt i små esker som har blitt donert i bruktbutikker. Kanskje du kan lage en bilderamme av små melketenner, og så går du på den private facebooken hans og laster ned en av bildene av ham som du så fotoshopper så det ser ut som om du og ham er på en ridetur i en flott solnedgang. Det blir bra. 

Denne lo jeg faktisk høyt av.

Anonymkode: 82eea...5e4

• Liker 1
Skrevet

Tannleger og annet helsepersonell kan motta gaver av "ubetydelig verdi". 

Sjokolade og/eller blomster er det vanligste hos oss 👍

Anonymkode: dae15...11f

• Liker 1
Skrevet

Kan være du tuller, men jeg har mottatt gaver flere ganger av pasienter. Det som blir mest satt pris på er spiselige gaver som kan settes fram på pauserommet. Vi har ikke lov å ta i mot dyre gaver, men tar i mot småting som konfektesker. 

Anonymkode: 031ea...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...