AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Har et budsjett på max 60 000 Mine krav er at det skal være diesel og automatisk og eu godkejnt. Finnes det noen gode biler for denne prisen? Som bruker lavt drivstoff. Anonymkode: 0c8ac...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Med automat det være risky, om den ikke har fulgt servicer. Forbruk er det kun du som bestemmer. Anonymkode: 654c7...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med automat det være risky, om den ikke har fulgt servicer. Forbruk er det kun du som bestemmer. Anonymkode: 654c7...4ea Blir og bruke god tid og skal gå gjennom NAF test. Vil også prøve og kjøpe fra folk oppi alderen da mange tar litt bedre vare på en ugngdommer. Anonymkode: 0c8ac...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 Hva er behovet da? Hva med en bil på grønne skilter som bare har vært privatkjørt. Anonymkode: 2ad11...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Del Skrevet 17. august 2021 Hadde ikke turt å kjøpe automat til maks 60 000 Anonymkode: ef4d8...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 17. august 2021 #6 Del Skrevet 17. august 2021 Kjøpte for kun kort tid siden 2010 Mazda 6 diesel stasjonsvogn med automat. Lav kilometer, godt holdt og en nydelig blå metallic som gjør det moro å holde bilen ren. Har alt jeg trenger av utstyr, gode seter og er rimelig å både forsikre og kjøre. Kjøpte hos forhandler med tilstandsrapport, og vil anbefale å få sjekket for rust siden dette visstnok var et problem med disse. Antar jeg har bil for mange år med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #7 Del Skrevet 18. august 2021 Toyta, Honda eller evt Mazda. Automatgir etter 150.000 er risky uansett. Ikke noe NAF klarer å avdekke. Anonymkode: 42121...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #8 Del Skrevet 18. august 2021 Mange her som er skeptiske til automaten, med rette, men innenfor budsjett 60k kr er det endeløst med gode biler. Bare sats på asiatisk, helst sånne som pensjonister har kjørt pent og skånsomt. Honda, Toyota, Hyundai og Kia er dine topp valg. Anonymkode: af570...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 18. august 2021 #9 Del Skrevet 18. august 2021 TS her: Kjøpte meg en flott bil som var til salgs, og angrer ikke. Den er på reperasjon og fikser et par småting, gått 128 000, fikk den før 60 000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå