Gå til innhold

Kunnet dere damer ha datet en pilot?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja piloter er dritstilig i de uniformene sine… savner å min pilot kollega 😩😩. Hadde så mye moro på jobb. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor faller trusa til kabinansatte for piloter? 

Anonymkode: 718f5...700

Man kommer tett på hverandre, det er kanskje alkohol i bildet, de reiser til ulike destinasjoner sammen og bor på hotell.. høres jo litt ut som et evig julebord da - og der skjer det som kjent mye rart i de aller fleste yrker, så egentlig ikke så overraskende 

Anonymkode: bc15f...3c2

• Liker 1
Skrevet

Ser det for meg. Jeg som er livende redd for å fly, og en mann som lever av det. :fnise:

Skrevet

Har hørt flere ganger at det ofte er mer utroskap blant de som har mye reisevirksomhet i jobben. De jeg kjenner som jobber på hotell ser en del, og det gjelder på ingen måte bare piloter og kabinansatte. Restaurant/utelivsbransjen har jeg også hørt det skjer en del - men det blir kanskje en digresjon med tanke på at det kanskje handler mer om at de er veldig unge 

Har sett et par veldig attraktive piloter på Tinder, og matchet vel med en av dem for langt tilbake. Men han virket rimelig busy, så tror det var en del damer som interesserte seg for ham. Etter å ha lest tråden er jeg usikker på om jeg kommer til å matche med en pilot igjen 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kommer tett på hverandre, det er kanskje alkohol i bildet, de reiser til ulike destinasjoner sammen og bor på hotell.. høres jo litt ut som et evig julebord da - og der skjer det som kjent mye rart i de aller fleste yrker, så egentlig ikke så overraskende 

Rart at det er sånne vi stoler på med livene våre. 

Anonymkode: 718f5...700

Skrevet

Jeg er mann og hadde gjerne datet en kvinnelig pilot 😍

Anonymkode: c8a01...b4f

Skrevet

Anbefales ikke! Var i forhold med en i 8 år. Ikke uten grunn at den bransjen har et rykte. Flyvertinnene sprer bena for pilotene på tur. Min klarte å la være å gi etter i mange år men til slutt begynte han og med utroskap. Han er i dag «sammen» med ene flyvertinnen som er 10 år yngre. 

Anonymkode: e8b18...8f7

Gjest TheCatLady
Skrevet

Tja, jeg vet ikke helt. Jeg synes ikke at en mann som jobber veldig mye er så positivt. Det handler ikke om det å ikke klare seg selv eller at man ikke har et liv selv, men ønsker en som er litt mer tilstede.

At det er mye utroskap høres heller ikke så positivt ut, men skal ikke avskrive noen kun på grunn av yrke.

Skrevet

Da må du ihvertfall tåle at han fingrer flyvertinnene litt innimellom.

Anonymkode: 17cd7...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...