Gå til innhold

Kunnet dere damer ha datet en pilot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at de har lange arbeidsdager og har masse å gjøre hele tiden.

Anonymkode: 57c4d...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke orket.

Er gift med en lege. Og det var tøft nok mens han fortsatt hadde tilstedevakt. Nå har han bakvakt (hjemmevakt), og det er levelig. 

Er det en ting årene med en LIS har lært meg er at jeg skal sky enkelte yrkesgrupper om jeg noen gang må ut på markedet igjen. 

Anonymkode: 16602...5f7

Skrevet

Helst ikke siden han aldri er hjemme. 

Anonymkode: c3df4...bca

Skrevet

Hadde overhodet ikke sett på det som noe problem 😄 

Jeg har selv en aktiv hverdag med venner og egne interesser, så at han jobber når jeg har fri i blant er bare en fordel :) For jeg kunne aldri tenkt meg en som var hjemme og ventet på meg hver eneste ettermiddag 😮 

• Liker 3
Skrevet

Nei, de fleste virker høye på seg selv.

Anonymkode: 70c92...c40

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sikker på at alle kom til å si ja? 😅

Skrevet

Tja det kunne jeg sikkert, kunne vært sammen med "hva/hvem som helst" om det er ekte kjærlighet i bunn. Hvordan er ukene lagt opp da? Finnes det noen form for "turnus" eller er det helt forskjellig fra uke til uke året rundt? 

Selv tenker jeg å ta småflylappen senere i livet, vil vente til jeg er femti. Er gøy å fly! 

Anonymkode: a8160...17e

Skrevet

Nei. Fordi piloter har en tendens til å ligge med kabinansatte i løpet av et langt liv på hotell imellom destinasjoner. 

Gjerne flere, og ofte, uten at du vet noe som helst om det. Begge har gjerne familie hver for seg, så liggene blir en sak mellom dem inn i det uendelige. 

En del drikking i hotellbaren mellom flightene er det også. 

Anonymkode: 255c0...6d5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Med tanke på at de har lange arbeidsdager og har masse å gjøre hele tiden.

Faren min er pilot så vet hva det innebærer. Både ja og nei. Vet at det er flærne av min far sine kollegaer er skilt både 1-4 ganger pga utroskap. 

Anonymkode: 50e7a...da0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var sikker på at alle kom til å si ja? 😅

Fordi piloter er heite på film eller noe? 

Anonymkode: 1afdd...cea

Skrevet

Nope. 
Har en del venninner som er flyvertinner. Jeg har hørt så mye at jeg ALDRI hadde stolt på en pilot…

Anonymkode: 3ab2c...0e6

Skrevet

Aldri. Jeg orker ikke å ta ansvar for hus og hjem alene mens han jobber. 

Anonymkode: 1afdd...cea

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja det kunne jeg sikkert, kunne vært sammen med "hva/hvem som helst" om det er ekte kjærlighet i bunn. Hvordan er ukene lagt opp da? Finnes det noen form for "turnus" eller er det helt forskjellig fra uke til uke året rundt? 

Selv tenker jeg å ta småflylappen senere i livet, vil vente til jeg er femti. Er gøy å fly! 

Vanlig turnus er 2-2 eller 4-4. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Fordi piloter har en tendens til å ligge med kabinansatte i løpet av et langt liv på hotell imellom destinasjoner. 

Gjerne flere, og ofte, uten at du vet noe som helst om det. Begge har gjerne familie hver for seg, så liggene blir en sak mellom dem inn i det uendelige. 

En del drikking i hotellbaren mellom flightene er det også. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånn som jeg husker da min far fløy. Så var det vanskelig å planlegge siden han fikk turnusen sin ut den 15 i hver måned.

Det som hjalp min mor var at han ringte hver kveld på ett bestemt klokkeslett og min far har aldri vært utro selv om han har fortalt mye rart da han fløy. Så mine foreldre har klart det i mange år 👍👍✌️✌️🤛👏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nope. 
Har en del venninner som er flyvertinner. Jeg har hørt så mye at jeg ALDRI hadde stolt på en pilot…

Anonymkode: 3ab2c...0e6

Du kan ikke ta alle unna en kam når det gjelder pilot. Faren min har aldri gjort noe galt!! Men ja jeg har hørt om mye rart i fra min far. 

• Liker 1
Skrevet

Det mange av dere påstår er bare tull. Er selv pilot, og skal si en ting. Mine kollegaer er de mest trofaste og disiplinerte menneskene jeg kjenner. Har aldri hørt om noen som har vært utro. De elsker sine kjære mer enn alt. 
Selvfølgelig hender det at noen piloter ligger med flyvertinnene, har gjort det selv.. Men er singel. :) 
Er mer bekymret for at de hjemme skal være utro mot oss piloter.. Vi har gode holdninger! 

• Liker 4
Skrevet

Nei, var flyvertinne før korona kom. Gifte piloter er ofte utro og har sett mye rart! Og neida, man skal ikke dra alle under èn kam, noen er vel lojale.. men majoriteten er faktisk utro. Spesielt med kabinansatte. 

Jeg har også flere venninner som har jobbet i andre selskap og jeg har hørt akkurat samme fra de! 

Anonymkode: 6e8f3...966

• Liker 1
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (8 minutter siden):

Det mange av dere påstår er bare tull. Er selv pilot, og skal si en ting. Mine kollegaer er de mest trofaste og disiplinerte menneskene jeg kjenner. Har aldri hørt om noen som har vært utro. De elsker sine kjære mer enn alt. 
Selvfølgelig hender det at noen piloter ligger med flyvertinnene, har gjort det selv.. Men er singel. :) 
Er mer bekymret for at de hjemme skal være utro mot oss piloter.. Vi har gode holdninger! 

Hehe. Ventet på et slikt innlegg. Vel, dere er åpenbart forskjellig! Jeg bor på en mindre mellomdestinasjon hvor 2 crew overnatter hver eneste natt, og jeg kan love deg at det er mye snusk ute og går her. Enkelte crew-medlemmer er stamgjester på puben og har et nært forhold til sine kabinansatte. Jeg har for øvrig også jobbet i groundservice her, og pilotene sitter ofte på morgenen inne på kontoret vårt å småchater med oss. For å si det mildt, de holder ikke tilbake på noe. 

For min del ligner det mer på en ukultur enn noe annet. 

Likevel, interessant at du også har gjort dette, selv om du var singel.... ;) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke sagt nei på bakgrunn av yrke. Men nå vil jeg heller ikke ha barn, og det gjør alt enklere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, var flyvertinne før korona kom. Gifte piloter er ofte utro og har sett mye rart! Og neida, man skal ikke dra alle under èn kam, noen er vel lojale.. men majoriteten er faktisk utro. Spesielt med kabinansatte. 

Jeg har også flere venninner som har jobbet i andre selskap og jeg har hørt akkurat samme fra de! 

Anonymkode: 6e8f3...966

Hvorfor faller trusa til kabinansatte for piloter? Er kabinansatte så underdanige?

Anonymkode: 718f5...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...