AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg fikk 17 min trening for en sykkeltur. Ikke høy puls, det meste utenfor sonen, men bør ikke dette komme opp som aktive minutter likevel? Det har gjort det før, de tidligere turene mine. Noen som vet? Bare irriterende.. Anonymkode: c2ef2...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Samme skjedde her da jeg gikk fra charge 2 til versa 4. Kjempeirriterende!! Anonymkode: 6d10d...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Har fitbit charge 3 (ts). Antar at årsaken må være akkurat for lite intensitet over for kort tid. Jaja, må vel bare leve med det. Får prøve å resette den når jeg lader neste gang. Anonymkode: c2ef2...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 Man må opp i en viss intensitet for at det skal telle, så that’s why. Anonymkode: c693d...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man må opp i en viss intensitet for at det skal telle, så that’s why. Anonymkode: c693d...b2e Ja, jeg skjønner, men er samme ruta hver dag på vei til jobb og har alltid blitt registrert før... Anonymkode: c2ef2...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå