Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som har lagt merke til at når menn snyter seg/pusser nesa, kikker i lommetørkelet/papiret etterpå?

Hvorfor i alle dager har dere menn en sånn uvane? Er det en trang dere har å måtte se hvor mye gørr dere klarer å få blåst ut av nesa?

Har ikke sett noen kvinner som har gjort dette, men om dere finnes hadde det vært fint med svar.

Er det flere enn meg som har lagt merke til dette forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..jeg så en gang en eldre mann som ikke ante hvor han skulle spytte snusen sin. Og da mener jeg ei god og saftig klyse med spytt og snus. Til slutt snur han seg forsiktig rundt, (det var i et forsamlingslokale) løfter venste arm, trekker ut ermet til jakka og lar satsen havne nedi der :o

Skrevet
Til slutt snur han seg forsiktig rundt, (det var i et forsamlingslokale) løfter venste arm, trekker ut ermet til jakka og lar satsen havne nedi der  :o

:hoho::hoho::hoho:

UÆHHH!!!

Nelle :briller:

Skrevet

Det verste er når de ikke bruker lommetørkle og holder for det ene neseboret og blåser ut gjennom det andre... blææææ!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja de gjør det om de er sammen med andre også. Holder for og blåser du ut der det måtte være. Hva har de dette fra? Er det en del av gutteoppdragelsen?

Skrevet

Jeg har da faktisk sett kvinner gjøre dette også, så tror ikke det er noen spesiell guttegreie!

Skrevet

ÆSJ, ÆSJ, og ÆSJ!!!

Jeg skjønner ikke at noen faktisk snyter seg foran andre engang, jeg!! :-? Jeg går faktisk alltid på do eller noe når jeg skal snyte meg;- bortsett fra når jeg er hjemme alene da...

Skrevet

Det med at folk snyter seg i et lommetørkle og stapper det i lommen etterpå virker litt snålt på meg. Noen gjør det, jada, men hvorfor? Man snyter seg jo for å bli kvitt gørra, så hvorfor stappe hele virusgørra i lomma etterpå? Skal det spares på..? Uhygienisk er det i alle fall.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, jeg har ei venninne som blåser ut skikkelig med gørr, når vi andre sitter og spiser... f. eks i sommer så snøyt han seg skikkelig, når vi en gjeng satt og spiste grillmat... ubehagelig...

Ikke nok med det, han kan finne på og rape høyt og prompe, mens andre folk er til stede, eller spiser... hvorfor er det ikke noen som eier oppdragelse? hvorfor er det mest menn som er slik?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi mannfolk, har rett til å fise, spytte og rape når det passer oss!

Kvinnefrigjøringen har kommet altfor langt!

Skrevet

Tror jeg vil snu litt på en av Waco's teser jeg: Slik er det med menn.. :lol:

Skrevet

Vil bare forsvare snyten litt her :ler:

Dersom man er syk da, og legen ber en om å sjekke fargen på gørra etter hvert snyt?? :lol:

*joda, jeg må det, har bihulebetennelse..*

Skrevet
Det verste er når de ikke bruker lommetørkle og holder for det ene neseboret og blåser ut gjennom det andre... blææææ!

Ja, fy fasan. Hva slags rituale er det egentlig??? Ufyselig. Uuurrrgghhh :tunge1:

Skrevet

Det kalles visst bonde-snyt :lol:

Mamma gjør det av og til når hun er på fjelltur sier hun :lol:

Skrevet

Mennesker som åpenlyst peller seg i nesa og etterpå står og studerer "fangsten" er også ufyselig... (Jada, de finnes, så et eksempel på flyplassen forrige uke... urk...)

Skrevet

Er det nødvendig å "glane" da? Går det ikke an å se på noe annet hvis det er så ekkelt??

Skrevet

*GAPSKRATT*

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Alt mulig er det skriverier om også!!!!! :ler::ler:

Skrevet

Er enig med @lfa, folk som åpentlyst piller seg i nesa er heller ikke noe pent syn. Men så har det seg nå en gang sånn at man på en snål måte ikke klarer å trekke synet til seg når man ser slike mennesker som tydeligvis ikke vet å holde enkelte private gjøremål nettopp privat :sjokk:

Nå finnes det jo den sorten mennesker som tydeligvis ligger på sultegrensa og derfor finner det godt å grave seg i nesa og spise avkommet derifra. Synes egentlig disse menneskene burde bli politikerenes neste satsningsprosjekt. For de har jo tydeligvis dårlig med mat og lever på sultegrensa :ler::ler:

Skrevet

Det tar jo en stund å få flyttet øynene bort fra en person som står rett foran trynet ditt og peller seg, da... Jeg sto liksom ikke frivillig og studerte vedkommede... :roll:

Skrevet

Elementært kjære Annie!

Vi menn må bare sjekke om noe av hjernemassen ble med ut samtidig!

Har du aldri tenkt over hvorfor kjærester, samboere, ektemenn eller elskere blir så utrolig mye dummere etterhvert som tiden går?

Vel, nå vet du hvorfor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...