AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Jævlig flaut. Men merker at jeg noen ganger lukter leverpostei nedentil. Eller kokt skinke. Spesielt hvis jeg har barbert meg og dusjet i veldig varmt vann. 15min etter jeg har gått ut av dusjen og tørket meg så kan lukta komme. Men ikke alltid, noen ganger er det en vanlig frisk lukt. Jeg har sjekket meg for sopp og infeksjoner, det er ikke det. Det er som om jeg svetter og får lukta fra det. Hva kan jeg gjøre med det? Er fryktelig skjemmende, jeg blir helt ifra meg og nå er det slik at jeg er redd for sex med noen.. jeg vasker meg med vanlig såpe og er nøye med hygiene.. Anonymkode: 2a877...dc6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Slutt å vaske deg med såpe, det er ikke bra for bakteriekulturen i vagina. At hud lukter hud er vanlig, og klam hud kan lukte litt skinke. Anonymkode: 41e3c...74f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Skyll deg i kaldt vann før du går ut av dusjen, digg og sunt for kropp, sinn og ikke minst håret! Og da blir du ikke svett heller 😊 Anonymkode: 14269...39d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Okei, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Føler meg veldig sårbar som deler dette 😬 Da skal jeg slutte med såpe og skylle meg med kaldt vann❤️ -ts Anonymkode: 2a877...dc6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Ikke vær flau ts❤️ Anonymkode: b94b0...ef9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Okei, tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Føler meg veldig sårbar som deler dette 😬 Da skal jeg slutte med såpe og skylle meg med kaldt vann❤️ -ts Anonymkode: 2a877...dc6 Ikke noe å være flau over, jeg får samme lukt om jeg er svett altså 😅 Skjønner godt hva du mener! Jeg kan til tider (særlig sommeren) ta litt deo nedentil (parfymeri) i lysken ect (ikke på tissen!!!) og det hjelper masse mot svette. Men det er litt omdiskutert da, særlig med de som mener man ikke skal ha såpe der også 😅 prøv først å droppe såpen du 😊 Og når jeg tar på deo der nede, så har jeg på meg trusa, så jeg er sikker på at ikke noe deo kommer feil 😅 Anonymkode: 14269...39d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Tusen takk, dere er noen fantastiske snille mennesker nå altså 😭❤️❤️ -ts Anonymkode: 2a877...dc6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå