AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 🔥Obs ekkelt for sarte sjeler🔥 Jeg fødte ungen for ca 2år siden. Hele fødselen tok 40min, men jeg revnet ikke. Men skjeden og rumpa fikk gjennomgå. Det jeg ser nå er at på toppen av skjedeinngangen (altså rett over inngangen der) så kommer litt av «veggen» ut, det er ikke mye, men typ 2cm. Og det var ikke der før fødselen. Alt annet i skjeden er som før. Jeg ser det er lignende i analåpningen, det er litt av veggen helt ved åpningen der om jeg «åpner opp». Det henger ikke noe ut altså, men jeg ser det ved åpning. Jeg var hos gynekolog som mente det var normalt, men dette var for 1år siden. jeg har bestilt ny time nå. men vil bare sjekke her om andre har opplevd lignende og hva som evnt ble gjort? vet at styrtfødsel kan gi plager og skader, dette må vel være et resultat? Ting føles jo stort sett normalt, men jeg plages med at det ikke ser ut som før. Skulle gjerne gjort noe med det. Jeg kniper også for harde livet, så det er ikke det som mangler her 😵💫 men skal sies at når jeg kniper så får jeg en litt rar følelse i rumpa… huff.. Anonymkode: 48f1e...d5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå