AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Hei, hadde uheldigvis ubeskyttet sex med ny partner. Jeg skal selvfølgelig teste meg, men må vell vente til det er gått 2 uker. Har ingen symptomer, vet at mange ikke får det, men er paranoid. Hvilke symptomer hadde du dersom du hadde noen? Hvor fort kom di? Anonymkode: e8a2c...4b4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Mann. Tisset piggtråd. Kom nesten med en gang. Kvinner får sjeldnere symptomer. Anonymkode: 7e480...a35
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Svei ved tissing etter sex. Anonymkode: 5e942...aad
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Jeg har hatt det en gang, jeg fikk smerter som minnet om mensensmerter, ellers har jeg ikke opplevd noen andre symptomer. Jeg har også hatt ubeskyttet sex nå nylig så jeg må teste meg for det samme. Jeg tror jeg kommer til å vente 3 uker, før jeg tester meg. Er 2 uker nok? Anonymkode: 78109...ded
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Jeg ble smitta av en kjæreste da jeg var tenåring. Han fortalte ikke at han aldri hadde testa seg. Hadde blødninger hele tiden nesten, og det tok nesten et år før jeg fant ut at det var klamydia. Anonymkode: a1560...3ef
Gjest Dustete Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Det blir desverre for dumt med å lete etter symotomer innen to uker, ene symptomet sier du er frisk! Andre sier du dør i morgen. Du må uansett teste deg, og hva vi sier, har ingenting å si. Vi kan si det er symptomer på at du "sannsynligvis ikke er smittet" også er det helt feil, eller vica versa.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Jeg gikk med det i nesten to år. Visste ikke at jeg hadde det før jeg smittet noen. Gråt hos gynekologen og hun sa at det er derfor klamydia er så skummel, fordi det er så mange som ikke merker noe til det. Anonymkode: a3a04...ca0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Jeg og kjæresten merket ingenting på 3+ år. Det ble oppdaget da jeg ble gravid tre år etter at vi ble sammen. Hvem av oss som bragte det inn i forholdet er usikkert. Anonymkode: b4b12...e62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå