Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #21 Skrevet 22. september 2005 Har ødelagt 2 Gastroluxpanner, en Woll, en annen av et ganske dyrt merke har også begynt å bli stygg og har nettopp kjøpt en Jamie Oliver så jeg får se hvordan det blir med den. Har ikke for store forhåpninger.
Elze Skrevet 22. september 2005 #22 Skrevet 22. september 2005 Jeg er veldig fornøyd med min panne (traktørpanne, riktignok) fra ScanPan. Bruker den nesten daglig og den fungerer til dels både som stekepanne og wok på mitt lille kjøkken. Har ikke sett tendenser til bobling, den er god som ny etter to år. 10 års garanti er det også. Både lokk og håndtak tåler stekeovn også. Men til biff og sånt bruker jeg jernpanne, da.
Pasha Skrevet 22. september 2005 #23 Skrevet 22. september 2005 gastrolux sluttet vi å selge på jobben på grunn av for mange reele reklamsjoner ellers er det svært mange som bruker pannene sine feil for høy varme og dårlig renhold er de mest vanlige årsakene dersom man bruker for høy varme kan man gjerne se dette at pannen blir misfarget under.. og renhold dere.. der har jeg sett masse ekkelt. ogjo man skal bruke zalo når man vasker titanpanner dersom man ikke vasker panna godt nok vil mdet etterhvert danne seg et tjærelag i den.. og da mister den effekten (fremdeles brukbar) men noen reklasmjon er det ikke.. (dersom dette har hendt kan man prøve å redde den ved å koke den ut med sitronsyre og smøre den emd matfett) ellers er det lurt å vaske på kantene av panna og og vente til hele belegget er flasset bort er vel heller ikke helt smart? det beste er vel å prøve å reklamere på panna så fort som mulig. Ellers vil jeg anbefale Nowo jeg da.. eller panny fra høyang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå