Gå til innhold

Katt som bæsjer inne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonym2360 skrev (10 minutter siden):

Ingen unnskyldning? No veit ikkje du korleis ditta har vert eller korleis det er no. Kva veit du om at eg ikkje har snakka med andre? Trur ikkje du skal uttale deg.

Har fått svar frå dyrlegen ja. 

Nei, det er faktisk ingen unnskyldning å ikke ta kontakt med vakthavende veterinær. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Troyamin skrev (9 minutter siden):

Nei, det er faktisk ingen unnskyldning å ikke ta kontakt med vakthavende veterinær. 

Trur ikkje du har so mykje peiling på kva du snakkar om. Du veit ikkje kva eg har gjort eller snakka med. So komme og sei det ikkje e noken unnskyldning kak du berre holde for deg sjøl. Ingen vits og diskutere meir. Eg har snakka med dei og andre so du har ingenting du skulle sagt. Du veit ingenting so ingen grunn til og fortsette diskusjonen. For du veit ingenting om kva eg har gjort.

Skrevet
Anonym2360 skrev (2 timer siden):

Trur ikkje du har so mykje peiling på kva du snakkar om. Du veit ikkje kva eg har gjort eller snakka med. So komme og sei det ikkje e noken unnskyldning kak du berre holde for deg sjøl. Ingen vits og diskutere meir. Eg har snakka med dei og andre so du har ingenting du skulle sagt. Du veit ingenting so ingen grunn til og fortsette diskusjonen. For du veit ingenting om kva eg har gjort.

Jeg forholder meg kun til det du skriver. Og du får svar ut i fra det. Informasjonen du har gitt, gjør at du ikke hadde noen unnskyldninger for ikke å ha tatt kontakt med veterinær. 

• Liker 2
Skrevet
Troyamin skrev (2 timer siden):

Jeg forholder meg kun til det du skriver. Og du får svar ut i fra det. Informasjonen du har gitt, gjør at du ikke hadde noen unnskyldninger for ikke å ha tatt kontakt med veterinær. 

Og eg forholder meg til at eg veit best kva som har skjedd. Dyrlege har vert kontakta for lenge sida. Har ikkje gitt noken unnskyldning for og ikkje kontakte dei. For eg har snakka med dei. So dine kommentara kan du spare deg for. Ingen grunn til og legge deg opp i noke du ikkje veit og tru eg ikkje snakka med dei. So ingen vits og diskutere det meir. 

Skrevet (endret)
Anonym2360 skrev (På 16.8.2021 den 14.18):

Har 2 katter og dei drive og bæsja inne. Igår kom vi heim etter en helg vekke. Og då var det bæsj overalt i huset. I heile stova, badet og oppover dysjen, gangen, kjøkkenet, sofaen. Vi vaska heile huset og slikt etter det. Men idag då vi våkna so hadde dei bæsja i heile huset igjen. Omtrent samme plassane. Heile sofaen, og oppover vegga og heile golvet. Ser jo ut som det e dradd ut over heile golvet. Ditta har vi ikkje opplevd før. 2 daga på rad og mykje over heile huset. Dei pleier alltid og bruke kassa. Aldri sett dei gjort det andre plassa. 

Noken som veit korfor dei kan ha gjort det? Klare ikkje forstå korfor 2 daga på rad at det e bæsj i heile huset. Aldri opplevd lignande før. Doen blir tatt kvar dag og so den e alltid rein. 

Anonym2360 skrev (På 16.8.2021 den 16.15):

Dei e ute av og til og ikkje lenge om gangen. Eg har ikkje sett dei fått i seg noke anna enn det eg har gitt dei. 

Har aldri opplevd noke sånt før og ikkje so mykje over heile huset. 2 dager på rad og. No har ditta vert når vi har våkna so vi har ikkje fått med oss kem av dei som har gjort det eller om det er begge.

Anonym2360 skrev (På 16.8.2021 den 21.50):

Det er 2 måneder siden. Og vi har vert vekke før uten noke problem. No er det ikkje kattungen som er dårlig. Men den andre katten vår på litt over 1 år. 

Anonym2360 skrev (17 timer siden):

Ja eg skreiv eg ikkje visste kem det var. Men so såg eg den eine gjere d og trudde d berre var eine og so såg eg den andre gjere det og. So viste deg at d faktisk var begge. Det er ikkje ofte eg reise vekk. Gjer eg det har eg noken til og passe på dei. Berre dinna gongen so var dei åleine. Og eg satt ut mykje mat. So kan jo vere maten og fordi det var for mykje.

Har ikkje vert hos dyrlegen. Dei var stengt då eg skulle ta kontakt med dei. 

Anonym2360 skrev (13 timer siden):

Ingen unnskyldning? No veit ikkje du korleis ditta har vert eller korleis det er no. Kva veit du om at eg ikkje har snakka med andre? Trur ikkje du skal uttale deg.

Har fått svar frå dyrlegen ja. 

Igjen, jeg forholder meg bare til hva du skriver i innleggene dine. Hvorfor ikke bare komme med relevant informasjon med en gang? 

Så hva sa veterinæren da?

Endret av Troyamin
  • Liker 2
Skrevet
Troyamin skrev (7 timer siden):

Igjen, jeg forholder meg bare til hva du skriver i innleggene dine. Hvorfor ikke bare komme med relevant informasjon med en gang? 

Så hva sa veterinæren da?

Det har eg gjort. Korfor klare ikkje du og gi deg då eg seie det ikkje er noke og diskutere og snakke om meir? Ser på profilen din at du er over 40 år so korfor klare ikkje du som voksen og gi deg med en diskusjon? Du kjenner ikkje meg og kva som har skjedd so er berre og legge diskusjonen flat. Ser det er fleire plassa du kommentere frekke ting og det er ikkje særlig voksent av deg. Du får gi deg menst leiken er god.

Skrevet
Anonym2360 skrev (Akkurat nå):

Det har eg gjort. Korfor klare ikkje du og gi deg då eg seie det ikkje er noke og diskutere og snakke om meir? Ser på profilen din at du er over 40 år so korfor klare ikkje du som voksen og gi deg med en diskusjon? Du kjenner ikkje meg og kva som har skjedd so er berre og legge diskusjonen flat. Ser det er fleire plassa du kommentere frekke ting og det er ikkje særlig voksent av deg. Du får gi deg menst leiken er god.

Du er veldig lite saklig i dine innlegg. Her er det du som ikke helt har kontroll på egne innlegg. At du så drar inn alder på et forum som har et ganske vidt spenn i alder på brukere, blir rett og slett for dumt. Jeg vet ikke hvor gammel du er. Det spiller heller ingen rolle. Jeg forholder meg som sagt til det du skriver i dine innlegg. Kanskje på tide at du tar og dobbeltsjekker det du skriver, sånn at du kan ha kontroll på hva du faktisk har sagt og ikke sagt? 

Skrevet
Troyamin skrev (4 minutter siden):

Du er veldig lite saklig i dine innlegg. Her er det du som ikke helt har kontroll på egne innlegg. At du så drar inn alder på et forum som har et ganske vidt spenn i alder på brukere, blir rett og slett for dumt. Jeg vet ikke hvor gammel du er. Det spiller heller ingen rolle. Jeg forholder meg som sagt til det du skriver i dine innlegg. Kanskje på tide at du tar og dobbeltsjekker det du skriver, sånn at du kan ha kontroll på hva du faktisk har sagt og ikke sagt? 

Korfor fortsette du?? For dumt?? Det som blir for dumt er korleis du oppføra deg. Det er du som skriver alder og alt om deg på profilen og du kan ikkje forvente at ingen går inn og ser på det. Eg veit veldig godt ka eg skriver so trur du skal ta dobbeltsjekk på deg sjøl. Det blir for dumt at du trur du veit alt men egentlig so veit du ingenting. For ditta forumet her kan ikkje du forvente og ikkje få kommentara tilbake og at folk sjekka profilen din. Blir for dumt at du som voksen skal oppføre deg so barnsligt.

Skrevet
Anonym2360 skrev (1 minutt siden):

Korfor fortsette du?? For dumt?? Det som blir for dumt er korleis du oppføra deg. Det er du som skriver alder og alt om deg på profilen og du kan ikkje forvente at ingen går inn og ser på det. Eg veit veldig godt ka eg skriver so trur du skal ta dobbeltsjekk på deg sjøl. Det blir for dumt at du trur du veit alt men egentlig so veit du ingenting. For ditta forumet her kan ikkje du forvente og ikkje få kommentara tilbake og at folk sjekka profilen din. Blir for dumt at du som voksen skal oppføre deg so barnsligt.

Å gå til personangrep sier litt om deg.

Igjen, les hva du skriver gjennom denne tråden. Kanskje du da ser at det du har skrevet ikke stemmer overens med hverandre. Derav min kommentar om veterinær. Håper hvertfall at kattene dine er friske igjen. Neste gang det skjer noe, vet du nå om FirstVet og at det skal være vakthavende veterinær å få kontakt med. Dermed kan du få akutt hjelp til dårlig katt og ikke måtte vente til veterinæren du benytter, har åpnet. 😊

• Liker 1
Skrevet
Troyamin skrev (8 minutter siden):

Å gå til personangrep sier litt om deg.

Igjen, les hva du skriver gjennom denne tråden. Kanskje du da ser at det du har skrevet ikke stemmer overens med hverandre. Derav min kommentar om veterinær. Håper hvertfall at kattene dine er friske igjen. Neste gang det skjer noe, vet du nå om FirstVet og at det skal være vakthavende veterinær å få kontakt med. Dermed kan du få akutt hjelp til dårlig katt og ikke måtte vente til veterinæren du benytter, har åpnet. 😊

Og lyge seie litt om deg. Går ikkje til personangrep i det heile tatt. Du må ikkje ta ting so nært og tru det er personangrep. Ikkje forvent at du ikkje får kommentara tilbake. Du må tåle litt kritikk. Sånn er det når man kommentere noke. 

Skrevet
Anonym2360 skrev (Akkurat nå):

Og lyge seie litt om deg. Går ikkje til personangrep i det heile tatt. Du må ikkje ta ting so nært og tru det er personangrep. Ikkje forvent at du ikkje får kommentara tilbake. Du må tåle litt kritikk. Sånn er det når man kommentere noke. 

🙄?!

Lykke til med kattene!😊

Skrevet
Troyamin skrev (1 minutt siden):

🙄?!

Lykke til med kattene!😊

??

Skrevet
3 minutter siden, Anonym2360 said:

??

Du kommer ganske dårlig ut av dette. Ja, det er personangrep, og ut fra hva du skriver i tråden er Troyamin sine responser helt på plass.

Anonymkode: ae456...cee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kommer ganske dårlig ut av dette. Ja, det er personangrep, og ut fra hva du skriver i tråden er Troyamin sine responser helt på plass.

Anonymkode: ae456...cee

Nope

Skrevet

Har du hatt maten til kattene i nærheten av doen? I så fall kan det være en av grunnene til at de bæsjer inne. Jeg er erfaren katteeier og vet katter ikke liker dette. Det kan og være en reaksjon på at de har vært alene et par dager. Noen katter liker heller ikke og dele doen med andre. Hvis og doen har mye bæsj og tiss så vil ikke kattene gå der da finner de andre plasser. Det kan være det som og har skjedd her. Kan være lurt og avtale at noen stikker innom når dere er borte selv om det kun er for helgen. Ikke alle katter liker og være alene. 

Anonymkode: 87fb7...d4c

• Liker 1
Skrevet

Hva sa veterinæren? Løste det seg? 

Anonymkode: a54e8...282

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...