Gå til innhold

Brystløft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt brystløft? Kan du fortelle om erfaring? Evt legge ut bilde av hvordan arrene har blitt? Skal ta brystløft om et par mnd å er redd det blir mye arr🙈

Anonymkode: 659f8...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Noen som har tatt brystløft? Kan du fortelle om erfaring? Evt legge ut bilde av hvordan arrene har blitt? Skal ta brystløft om et par mnd å er redd det blir mye arr🙈

Det er arr rundt brystvorten, fra brystvorten og helt ned og så en bue under puppen til nesten under armen. ( jeg tok reduksjon samtidig så mulig det er annerledes med bare løft). Er synlig hvis du ser godt etter, men tapet arrene i 6 mnd etter operasjon så arrene er veldig bleke og fine. Og puppene er kjempefine. Men jeg gjorde mye research før jeg valgte kirurg da. 

Anonymkode: 1f621...e52

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er arr rundt brystvorten, fra brystvorten og helt ned og så en bue under puppen til nesten under armen. ( jeg tok reduksjon samtidig så mulig det er annerledes med bare løft). Er synlig hvis du ser godt etter, men tapet arrene i 6 mnd etter operasjon så arrene er veldig bleke og fine. Og puppene er kjempefine. Men jeg gjorde mye research før jeg valgte kirurg da. 

Hvem kirurg brukte du? 

Skrevet
mortilen skrev (1 time siden):

Hvem kirurg brukte du? 

Børge Davik. Jobber på Aleris Fornebu nå tror jeg. 

Skrevet

Takk for svar😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Takk for svar😊

Da jeg tok jobbet han på feiring. Jeg fikk dren, sov der til dagen etter og greide meg med Paracet etter det. Jobber som spl og var på jobb igjen etter 10 dager. Lykke til. 

Skrevet

Tok reduksjon. Har veldig stygge arr, mørke og brede. 5 år siden operasjon. Har lyst til å opereres på nytt og skjære vekk arrvevet:( 

Anonymkode: 3abb6...219

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da jeg tok jobbet han på feiring. Jeg fikk dren, sov der til dagen etter og greide meg med Paracet etter det. Jobber som spl og var på jobb igjen etter 10 dager. Lykke til. 

Takk for utfyllende svar😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tok reduksjon. Har veldig stygge arr, mørke og brede. 5 år siden operasjon. Har lyst til å opereres på nytt og skjære vekk arrvevet:( 

Anonymkode: 3abb6...219

🙁 det var kjedelig å høre. Hvem opererte deg?

Skrevet

Jeg har tatt. (Mye løs hud etter svangerskap, og små pupper) Det ble veldig fint. Arrene er bleke og tynne. Tok i lokalbedøvelse og var på jobb dagen etter

Anonymkode: e7a0a...188

Skrevet

Så bra resultat😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...