AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg har helt fra jeg var liten, slitt med dårlig hukommelse. Glemmer alt mulig, har diagnosen ADD. Men etter 2 fødsler, så føles det som om hjernecellene bare minsker og minsker 😅 kan glemme noe som har blitt sagt etter 5 minutter. Blir 30 år om 1 uke, og tenker på hvordan det kan bli da jeg blir (om jeg blir) gammel 😬 Flere i samme situasjon? Føler jeg blir litt oppgitt over meg selv. De rundt meg er så vandt til det, så de bare ler av det, og det ikke er noe sjokk 😅 Anonymkode: f9bc4...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Jepp. Har fibromyalgi, og en av følgeproblemene der er dårlig hukommelse. "Fibrohjerne" er dritgøy... Føles som du er Olga på 90 år og ikke husker en dritt Anonymkode: 91fcd...a32 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp. Har fibromyalgi, og en av følgeproblemene der er dårlig hukommelse. "Fibrohjerne" er dritgøy... Føles som du er Olga på 90 år og ikke husker en dritt Anonymkode: 91fcd...a32 Jeg har nylig fått diagnosen fibromyalgi, i tillegg til en annen autoimmun diagnose. Føler hukommelsen lekker som ei sil...😱 Anonymkode: e0a22...abc 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp. Har fibromyalgi, og en av følgeproblemene der er dårlig hukommelse. "Fibrohjerne" er dritgøy... Føles som du er Olga på 90 år og ikke husker en dritt Anonymkode: 91fcd...a32 Huff det er ille 😳 på meg er det også sånn at jeg kan glemme enkle ord som "kopp", ord som ellers er helt vanlig og enkle. Skal til legen på onsdag å få henvisning til mr av hodet, litt spent på det 😬 Anonymkode: f9bc4...fdd 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Jeg har det. Anonymkode: 4ea5c...e0a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå