AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Noen som har tips til spiral notat bok med tykke ark? Anonymkode: 41a40...bef
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 På studentplasser har de egne bokhandel-butikker for studenter, pleier å selge gode notatbøker der. Som oftest i sånn 5 pack, ganske mange sider og. Husker ikke hva de heter dessverre.. Anonymkode: c8af1...e26
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Liker faktisk skrivebøkene som Rema 1000 selger. De er ikke veldige billige, ca.30 kr stk, men synes at de er av god kvalitet. Ville styrt unna Ark sine notatbøker som er på tilbud nå, tenker da på de bøkene som er av Ark sitt eget merke. Kjøpte nemlig to stk av de forrige uke, og ble skuffet over hvor tynne sidene var. Anonymkode: 7a681...5e9
rumpleteazer Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Personlig almanakk har sånne med tykke ark. Velg mixbok også velger du sider med eller uten linjer 😊
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Panduro har salg akkurat nå, vet de har litt skrivematriell på salg. Kjøpte en tegne/sketche-bok her om dagen, og så de hadde flere med linjer (jeg vil jo ikke ha linjer så må lete mer for å finne det jeg vil ha). Og Ark er også i slutten av "skolestart"-salget sitt, jeg så ikke etter notatbøker, men mener de hadde litt av det og. Anonymkode: 195e1...cc3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #6 Skrevet 3. september 2021 Forresten, om du er medlem på forskjellige sider, så kan det bli billigere å kjøpe på nett, da får du rabatt. Du kan gå i butikk og finne det du vil ha først, det gjelder faktisk mange av butikkene det at det er billigere om du handler over nettsiden. Anonymkode: 195e1...cc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå