momo Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg sliter veldig med og bestemme meg for hvilken utdannelse jeg skal ta. Jeg vet ikke helt hva jeg vil bli, og bor på et sted hvor det bare er utdannelser som ikke intreserer meg. Har tenkt litt på interiørkonsulent gjennom NKI. Da det er noe som intreserer meg. Lurer på om det er noen som vet noe særlig om det studiet, er det bra? Er det lett eller vanskelig og få jobb etterpå og hva slags jobber kan man ta? Det viktigste for meg er og finne en jobb jeg trives med, jeg kan ikke flytte så lett siden jeg er gift og har barn og trives her jeg bor nå. Penger er ikke så viktig.
Midnattsol Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Jeg begynte på det, men siden jeg nå går en annen retning på høgskola kommer jeg ikke til å fortsette. Studiet virker ok det, så om du er interessert så hvorfor ikke? Jeg har hørt om ei som starta egen bedrift etterpå, men det er jo vanskelig å spå hvordan det blir med jobber når studiet er ferdig. Det er på videregående nivå og noen ganger kreves det mer. Du får høre litt med Alwa også.
momo Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Tusen takk for svar!!! Tror nok jeg kommer til og gå det, ihvertfall med tanke på hvilke andre studiemuligheter jeg har her. Og jeg kan godt jobbe i en møbelbutikk eller lignende etterpå, har ikke så høye krav til jobb etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå