Gå til innhold

Redd for å miste kontrollen med behandler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har skjedd en gang at jeg har mistet fullstendig kontrollen over meg selv, og jeg er veldig redd det skal skje igjen. Jeg lurer veldig på hvordan behandler eventuelt kommer til å reagere og om hun hadde taklet det. Hva kan jeg gjøre for å unngå det?

Anonymkode: 372e9...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å si noe om dette siden du ikke skriver noe om hvordan du mister kontrollen. 

Anonymkode: 275b7...aa2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig vanskelig å si noe om dette siden du ikke skriver noe om hvordan du mister kontrollen. 

Jeg fikk et slags panikkanfall. Kastet opp, hylte, skrek, gråt, klorte meg selv, hyperventilerte.

Skrevet

Er det en plass du kan slippe kontrollen er det hos psykologen

Anonymkode: f28cc...0b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg fikk et slags panikkanfall. Kastet opp, hylte, skrek, gråt, klorte meg selv, hyperventilerte.

Det skjønner jeg du er redd for at skal skje igjen, helt forferdelig å føle at man mister kontroll over seg selv. Nå vet ikke jeg bakgrunnen for panikkanfallet, men vil nok si at du ikke kan styre det. Det som skjer det skjer, er nok en grunn for at du reagerer på denne måten❤️

Skrevet

Jeg har mistet kontrollen over meg selv hos lege og behandler. Tryggeste plassene i verden å miste kontrollen!!! 

Anonymkode: 59c1b...0dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har mistet kontrollen over meg selv hos lege og behandler. Tryggeste plassene i verden å miste kontrollen!!! 

Anonymkode: 59c1b...0dc

Hvordan reagerte de når det skjedde? Ja, det har du nok rett i. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det skjønner jeg du er redd for at skal skje igjen, helt forferdelig å føle at man mister kontroll over seg selv. Nå vet ikke jeg bakgrunnen for panikkanfallet, men vil nok si at du ikke kan styre det. Det som skjer det skjer, er nok en grunn for at du reagerer på denne måten❤️

Ja, det er virkelig en grusom følelse. Nei, det er jo vanskelig å styre. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, det er virkelig en grusom følelse. Nei, det er jo vanskelig å styre. 

Derfor er det nettopp hos behandleren det er det beste stedet å miste kontrollen på den måten. Du kan få hjelp til å beherske deg på en god måte, som du kan ta med deg videre. Så lenge du ikke er utagerende mot andre, så burde det gå veldig greit. 

Anonymkode: 6997e...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...