AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg har hørt at grunnen til at det finnes sykdommer er fordi ikke jorda skal bli over befolket. Men hva er grunnen til at man da får angst og depresjon?🙄 Anonymkode: 75e0a...9a7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hørt at grunnen til at det finnes sykdommer er fordi ikke jorda skal bli over befolket. Men hva er grunnen til at man da får angst og depresjon?🙄 Anonymkode: 75e0a...9a7 Fordi vi har det for godt Anonymkode: 82e11...91b 1
Blueberrymuffin Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hørt at grunnen til at det finnes sykdommer er fordi ikke jorda skal bli over befolket. Men hva er grunnen til at man da får angst og depresjon?🙄 Anonymkode: 75e0a...9a7 Drøyeste påstand jeg har lest på lenge her på kg. Mener du også det samme om arvelige sykdommer?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Når du sier at grunnen til sykdommer er at jorden ikke skal bli overbefolket, da høres det ut som at du mener at noen har laget og planlagt det? Hvem skulle det være? En gud, eller hva tenker du? Anonymkode: 5826c...63d
_popcorn_ Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg