Gå til innhold

Verdiløse øvelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sterke synspunkter på øvelser som er fullstendig bortkastet. Personlig synes jeg kanskje cablecrossovers ,pecdec  og triceps kickbacks kommer høyt på listen over tulleøvelser. Hadde vært artig og høre på hva treningsfolket mener.

Anonymkode: 8c09e...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste bortkastede øvelsene er de som ikke gir den som trener noe enten i treningseffekt eller treningsglede, eller øvelser som åpenbart er skadelige enten pga. øvelsen eller fordi denne personen har skader eller en anatomi som tilsier at øvelsen ikke bør gjennomføres.

Det kommer jo helt an på personen og målet. Hvis målet bare er å være aktiv, så er jo det å bare gjøre noe som helst på treningssenteret positivt i mine øyne 👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det ikke finnes noen verdiløse øvelser. All trening er bra for helsa og at det er noe man liker å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2021 den 19.32):

Noen som har sterke synspunkter på øvelser som er fullstendig bortkastet. Personlig synes jeg kanskje cablecrossovers ,pecdec  og triceps kickbacks kommer høyt på listen over tulleøvelser. Hadde vært artig og høre på hva treningsfolket mener.

Anonymkode: 8c09e...b80

Nedtrekk og militærpress,,,bak hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...