AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 I går hadde jeg ekstremt vondt i armen. Bare jeg kom inntil den så var det så vondt. Fikk ikke på meg jakke nesten, og kunne ikke sove/ligge på venstre siden. I dag er jeg mye bedre i armen, kan bevege den, men den er fortsatt ikke HELT god enda. Så våknet jeg med hodepine i dag, nå er det verste borte, men har en hodepine som kommer og går. Er så utrolig trøtt og slapp i dag, og sårt rundt selve stikk såret. Dette er mine symptomer, hva er dine? Denne tråden er bare for dere som har tatt Moderna vaksninen. Anonymkode: 27de2...055 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Vaksinen mente jeg å skrive** Ts Anonymkode: 27de2...055
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Første dose: litt stølhet i armen i 1-2 dager, ellers ingenting. Andre dose: feberrier en kveld og natt etter vaksinen. Litt smådårlig og hodepine dagen etter. Merker ingenting i armen, klarer faktisk ikke verken se eller kjenne hvor stikkstedet er. Det med armen mistenker jeg har litt med hvor de treffer også, uten at jeg er noen ekspert på området. Selve stikket var også vondere sist. Og med "vondere" mener jeg 2-3 på en skala der 10 er vondest, mot denne gangen 1. Koronatesten i nesa ville jeg til sammenligning satt til 7 og 8 de to gangene jeg har tatt den. Heller mange doser vaksine enn den vattpinnen. 😛 Anonymkode: 72b07...b74
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Helt normalt og forventet etter vaksiner Anonymkode: 8888f...5a9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Høres ut som det de fleske beskriver. Bare ta et-par paracett, så merker du ingenting. Anonymkode: 61eb4...603
zemer Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt normalt og forventet etter vaksiner Anonymkode: 8888f...5a9 Er dette vanlig? Tatt mange vaksiner I mitt liv, men aldri hatt noe i nærheten av hva de forskjellige beskriver som har tatt koronavaksine.
Lillemor_Meg Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Jeg tok Pfizer første dose, og Moderna andre dose, og bivirkningene jeg opplevde etter Moderna var helt klart sterkere enn etter Pfizer. Med Pfizer hadde jeg litt vondt i armen på første og andre dag, men ingenting mer. Med Moderna ble jeg kvalm nesten umiddelbart etter stikket, så kom smertene i armen på kvelden første dagen. På dag 2 og 3 kunne jeg nesten ikke løfte armen, og jeg hadde influensasymptomer med verk i alle muskler og ledd. Det ble lindret av paracet. På morgenen dag 4 hadde alt gått over Alt i alt føler jeg at jeg ikke har noe å klage på. Jeg hadde forventet det verre med bakgrunn av at jeg bruker å reagere på flere typer medisiner.
Anbefalte innlegg