AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Han er helt gal om han fårctak i en av trusene mine. Da koser hsn aeg skikkelig, gnafser og tygger godt på trusa. Det er umulig å ta den fra han. Det er ikke sjeldent han får tak i den fra skittentøyet på badet. Jeg kurer på hvorfor det er sånn? Anonymkode: 6cc44...efc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Fordi hunder er glad i lukter. Hadde en hund som spiste godt brukte sokker. Koste seg skikkelig. Anonymkode: a4b84...98a 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Fordi lukt er en stor del av livet til en hund, og eierens lukt er ekstra digg. Plagg som har sittet ved svettekjertler og tatt inn mye lukt er spesielt spennende (sokker, bh, truser). Brukt undertøy er jeg flink til å holde langt unna de. Sokker, derimot, får de tak i hele tiden. De elsker å stjele sokkene mine. Anonymkode: bbcbd...3e1 1
venus24 Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Min hund var slik med sokker da han var valp, jo svettere og velbrukte jo bedre. Måtte lære inn en "slipp"-kommando veldig tidlig for å unngå hull i alle sokkene mine, lol
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Jepp. Min tidligere hund spiste de og kastet de opp ute på tur. Hver dag, helt til han ble voksen Anonymkode: f250e...dc5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 En såklart "fitthund" du har. Anonymkode: 9ad8c...cc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå