Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hansker eller ingen hansker på treningsstudioet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker du? Foretrekker du å bruke hansker på treningsstudioet, eller bare hender? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anonymkode: 02520...27b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva foretrekker du? Foretrekker du å bruke hansker på treningsstudioet, eller bare hender? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Jeg foretrekker å bruke bare hender fordi jeg føler det gir bedre kontakt i øvelsene. Bruker litt kalk ved behov. Lar heller huden bli herdet, det er bare vondt i et par uker og så tåler huden det meste 🙂

Skrevet

Jeg bruker hansker når jeg løfter tunge vekter. Jeg kan få liktorn på hendene over tid, med hansker unngår jeg det. I tillegg får jeg bedre grep, svetter endel under trening. 

Anonymkode: ee90c...287

Skrevet

Jeg går heller for kalk, noe som er tillatt der jeg trener. Hendene mine er ikke de peneste, men det bryr jeg meg ingenting om.

Anonymkode: 1ed33...0f6

Skrevet (endret)

Unngår treningshansker. Det er det mest naturlige. For mye padding i hansker. Hansker blir også sett på som amatørmessig. Mest sannsynlig fordi det er mest amatører som bruker de. Anbefaler å teste ut grips i stedet. Det blir litt det samme som å bruke kalk. Egentlig bedre padding enn hansker (men er stivt), unngår sår, og man trener fortsatt grepet (i motsetning til straps). Men for all del bruk hansker hvis du foretrekker det. Jeg har aldri følt at jeg har fått mye nyttig ut av de.

Endret av Mons-Pelle
Skrevet

If you are gonna wear gloves when you lift, just make sure they match your purse. - Arnold Schwarzenegger 😂

Anonymkode: a3a14...112

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

If you are gonna wear gloves when you lift, just make sure they match your purse. - Arnold Schwarzenegger 😂

Anonymkode: a3a14...112

Hvorfor skulle brukere på KVINNEguiden bry seg om toxic masculinity sitater?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skulle brukere på KVINNEguiden bry seg om toxic masculinity sitater?

Ikke glem at mange menn kan trenge litt kvinnelig guiding i blant 😉

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Bruker ikke hansker, får litt grøss når jeg ser det også🙈😅

Bruker godt med kalk, det hjelper så jeg ikke får så mye træler i hendene i tillegg til bedre grep. Har også reimer dersom grepet ikke holder til nok repetisjoner. 

Skjønner egentlig ikke helt hva de hanskene skal være godt for🙈 

Skrevet

Det hjelper for så vidt å rulle stangen inn i hendene slik at man ikke klemmer hud når man løfter. Vanskeligere på pull ups, men lar seg gjøre 🙂

Skrevet

Bruker ikke hansker, men teiper fingrene og av og til også i hånda. Har grips som tas frem hvis jeg skal henge mye i rigg, men foretrekker bare hender der også. 

Anonymkode: 1be20...ef8

Skrevet

Bruker alltid hansker! Smak og behag, men synes det er behagelig og sparer hendene. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker hansker. Når jeg får træler klarer jeg ikke å la være å plukke på dem og får sår.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...