AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #21 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg gikk opp 3 cupstr fra jeg var 18 til 21, uten å legge på meg eller noe. Fra 65D til 65F. Anbefaler deg virkelig å vente noen år, har flere venninner som opplevde det samme, så alle er ikke ferdig utviklet som 18-åring. Breast implant illness er heller ingen spøk.. 😔 https://www.kk.no/livet/jeg-skal-aldri-mer-operere-puppene-mine/73707058 Anonymkode: f3b64...1f9 Virker veldig kjipt å betale flere tusen for så og måtte ta de ut. da blir puppene mine hvertfall stygge. tror jeg tar til meg tipset ditt og venter noen år som du sier. er også veldig tynn så kan hende de vokser om jeg legger på meg!? Anonymkode: 93a24...0df 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #22 Skrevet 15. august 2021 Mine vokste to størrelser fra 18-21. Til tross for at vekten min og omkretsen var den samme. Anonymkode: 7f1f6...630 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #23 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva om jeg velger å ikke amme da? Da går det vell fint? Anonymkode: 93a24...0df Nei dessverre. Endringen er størst I svangerskapet. Brystene endrer form. De blir myyyye større og henger ofte. Amminga er liksom bare siste dråpen som ødelegger totalt. Anonymkode: fdc63...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #24 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Virker veldig kjipt å betale flere tusen for så og måtte ta de ut. da blir puppene mine hvertfall stygge. tror jeg tar til meg tipset ditt og venter noen år som du sier. er også veldig tynn så kan hende de vokser om jeg legger på meg!? Anonymkode: 93a24...0df Hvertfall hvis du er tynn bør du avvente ja! Jeg la som sagt ikke på meg noe i de årene, fikk bare smalere midje og bredere hofter pluss mer pupper. Hvis du med fordel kan legge på deg noen kg også så vet du at pupper = fett, og vil sannsynligvis bli større ved vektøkning (litt avhengig av kroppsform). Spis næringsrik mat, beveg deg og tren styrke, og prøv å legge på deg litt. Og så venter du 2-3 år før du tar avgjørelsen. ❤ Anonymkode: f3b64...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #25 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvertfall hvis du er tynn bør du avvente ja! Jeg la som sagt ikke på meg noe i de årene, fikk bare smalere midje og bredere hofter pluss mer pupper. Hvis du med fordel kan legge på deg noen kg også så vet du at pupper = fett, og vil sannsynligvis bli større ved vektøkning (litt avhengig av kroppsform). Spis næringsrik mat, beveg deg og tren styrke, og prøv å legge på deg litt. Og så venter du 2-3 år før du tar avgjørelsen. ❤ Anonymkode: f3b64...1f9 Høres bra ut! takk for gode råd🥰 Anonymkode: 93a24...0df 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #26 Skrevet 15. august 2021 Hvorfor vil du ødelegge en normal kropp ved å putte byggevarer inn i den? Det gir jo ingen mening. Står du dagen lang i speilet og ser på egne bryster? Ingen andre har for vane å stirre på brystene dine, så det virker snodig å skulle lage kunstige bryster man kan stå og glo på selv. Anonymkode: f8811...909
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #28 Skrevet 15. august 2021 Jeg gjorde det da jeg var 20 (6 år siden) fornøyd med størrelsen. De ser naturlige ut. Gikk fra A til B cup. Nå har jeg lagt på meg litt og bruker C cup. Har en kul jeg mistenker er kapsling som jeg burde gjøre noe med snart. Klarer ikke å ligge på magen lenger (det kjipeste er at jeg ikke kan bestille meg en massasje for det blir ubehag) ellers kjenner jeg litt ubehag på venstre side når jeg ligger på den siden Anonymkode: 30ca0...ad9
AuroraB Skrevet 15. august 2021 #29 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skjer vell bare om man legger på seg?🤔 Anonymkode: 93a24...0df La ikke på meg en kilo og gikk like lett inn i str. 36 hele tida. Jeg var bare ikke ferdig utviklet som 18-åring. 1
Mille89 Skrevet 16. august 2021 #30 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva om jeg velger å ikke amme da? Da går det vell fint? Anonymkode: 93a24...0df Nei, kroppen og brystene endrer seg under graviditet uansett om du ammer eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #31 Skrevet 16. august 2021 Les deg godt opp på breast implant illness før du går for det. Større pupper er ikke verdt det om man blir ufør av det. Det kommer en dokumentar ganske snart, Explant, som tar for seg dette. Anonymkode: 20b83...836 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå