Gå til innhold

Lyskesvette..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i 30-årene, og i sommer har jeg lagt merke til en rar lukt som jeg etterhvert forsto kom fra lysken. Aldri hatt problemer med det før, men nå merker jeg at jeg svetter fra lysken. Spesielt når jeg går i kjoler/skjørt og det blir hud mot hud. Dusjer hver dag og vasker meg godt, likevel kommer lukten fra lysken snikende i løpet av dagen. Jeg trives best med å gå truseløs eller i string, men er eneste løsning ved lyskesvette å ha på seg truser som er større og skiller huden? PS, er tynn så det er ikke sånn at ting gnisser. 

Anonymkode: 30da9...c52

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve babypudder/talkum?

Skrevet

Jeg svetter mye i lysken, og her stinker det dyrisk. Jeg bruker boxere (for kvinner, da jeg er dame), men det hjelper ikke mye. Lukta setter seg i trusa også, og etter en virkelig svett dag lukter også buksa i skrittet... Men jeg har ikke tigh gap, så ikke mye luft som kommer til og det blir hud mot hud. Er ikke overvektig ellers. Har alltid med meg et par-tre rene truser og intimservietter, så jeg får vasket meg og skiftet ila dagen i tilfelle det skulle bli ille.

Anonymkode: 58903...5dc

Skrevet

Jeg har god nytte av krystalldeodorant i lysken. Det hindrer meg ikke i å svette der, men det hindrer lukt sånn typ 100% og akkurat lukta var i hvert fall det jeg anså som det aller største problemet. 

Anonymkode: 1a10c...bf7

Skrevet

Lyskesvette er jo deilig lukt 🥰 Jeg bruker litt store truser slik at svetten kan trekke inn svetten i trusa istedenfor at det blir vått der. Men lukta er jo gjerne der fortsatt.

Anonymkode: 76800...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...