Gå til innhold

Atarax mot angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erfaringer? 

Anonymkode: 556e8...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 38163...e10

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Erfaringer? 

Anonymkode: 556e8...121

Det har funket for meg, mild angst og uro da. Foretrekker Atarax, da sobril osv slår meg helt ut.

Skrevet

Funker ikke. Styr unna medisiner så langt det går, det gjør bare ting verre med alle bivirkningene.

Anonymkode: 7833e...860

Skrevet

Jeg har brukt atarax i 1 1/2 år nå. Tar det om kvelden så da sover jeg bedre. Blir roligere og får mindre angst. Men egentlig er det ikke meningen jeg skal bruke det hele tiden, men ta pauser innimellom. Har tenkt å ta meg en pause snart nå og se hvordan det er. Det har god virkning på søvnløshet og angst for min del. Men det tar jo ikke bort all angsten hele tiden.

Anonymkode: e9b76...653

Skrevet

Funker på ingen måte, ikke spis piller som ikke har noen virkning.

Anonymkode: 94891...a89

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Funker på ingen måte, ikke spis piller som ikke har noen virkning.

Anonymkode: 94891...a89

Funker sikkert ikke for deg, men så har andre igjen god erfaring. 
generelt sett vil jeg fraråde folk til å bruke medisiner mot mild angst, da er den så mild at en kan jobbe med den. 
men ekstremt sterke panikk anfall er noe helt annet

Anonymkode: aa8d7...22f

Skrevet

Jeg har forsøkt dem, men likte dem ikke. Jeg ble bare trøtt og sigen, og at sigenheten hang i uten at jeg egentlig følte meg mindre urolig.

Fordelen med dem er at de ikke er vanedannende, så man kan gå på dem over tid. Det er heller ingen ulempe at de egentlig er en gammeldags allergitablett, så hvis man reagerer på f.eks pollen, kan det bli mindre plager. 

Anonymkode: 606d4...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...