Gå til innhold

Hva synes du om at H&M dropper Kate Moss?  

32 stemmer

1. 1. Hva synes du om at H&M dropper Kate Moss?

• Bra!
      26
    • Bryr meg ikke.
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet
bra alternativer her da; bra eller bryr meg ikke liksom... hehe :) hva med "nei det synes jeg ikke var bra"?

Da skal du trykke bryr meg ikke! Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da skal du trykke bryr meg ikke! Hehe.

neii, kan være jeg engasjerer meg noe sinnsykt men at jeg synes det var dumt at HM droppa henne. bør jo være et valg da.

Gjest sexysadie
Skrevet

De droppet henne fordi det ble offentlig at hun brukte narkotika, ikke fordi det kom som en bombe på dem. Helvetes hyklersk!

Skrevet

Jeg syns det er bra, men jeg også enig med dem som sier at de nok ikke hadde gjort det om det ikke hadde blitt så stort i media.

Skrevet

De måtte vel bare statuere et eksempel, men de aller fleste vet jo at slikt er ganske utbredt innenfor mote-, musikk- og underholdningsbransjen. Et eventuellt søksmål ser jeg mest på som et søksmål grunnet i at hun var såpass uforsiktig.

Skrevet
Kleskjeden Hennes & Mauritz har bestemt seg for å stoppe kampanjen med supermodellen Kate Moss.

Hennes & Mauritz dropper Kate Moss

Hva synes dere?

Er det riktig? Sender de ut et viktig budskap ved å droppe Kate Moss fordi hun ble filmet av en britisk tabloidavis mens hun sniffet kokain?

Eller spiller det ingen rolle? Er jo så mange som bruker narkotika...

Jeg for min del synes det er kjempebra og tøft at de dropper henne! :klappe:

Enig! :klappe:

Skrevet

Jeg synes det hele blir et spill for galleriet. De var fullt klar over at Kate Moss misbrukte narkotika da de inngikk kontrakt med henne ... Jeg mener - hvem i all verden visste ikke det ? At de nå velger å kutte kontrakten har kun med redsel for sitt eget omdømme da denne videoen ble kjent ...

Dobbeltmoral ...

Gjest sexysadie
Skrevet

Uansett, Kate Moss er en av vår tids største skjønnheter.

Skrevet
Uansett, Kate Moss er en av vår tids største skjønnheter.

Kate Moss er et trendikon av dimensjoner i dag. Hun følger ikke moten, hun skaper den sammen med noen få andre på verdensbasis. Så følger trendnisser som Paris, Victoria og Britney etter ;)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor kleskjedene dropper henne pga at hun er rusavhengig. Du må jo uansett bruke dop for å få plass i klærne de produserer. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...