Gå til innhold

H&M dropper Kate Moss!

Hva synes du om at H&M dropper Kate Moss?  

32 stemmer

1. 1. Hva synes du om at H&M dropper Kate Moss?

• Bra!
      26
    • Bryr meg ikke.
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kleskjeden Hennes & Mauritz har bestemt seg for å stoppe kampanjen med supermodellen Kate Moss.

Hennes & Mauritz dropper Kate Moss

Hva synes dere?

Er det riktig? Sender de ut et viktig budskap ved å droppe Kate Moss fordi hun ble filmet av en britisk tabloidavis mens hun sniffet kokain?

Eller spiller det ingen rolle? Er jo så mange som bruker narkotika...

Jeg for min del synes det er kjempebra og tøft at de dropper henne! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er flott. Om de ikke forandrer verden viser de i hvert fall hva de står for.

Skrevet

Joda, det er fint at de tar et klart standpunkt.

Men. Det er velkjent at mange fotomodeller bruker narkotika for å holde seg tynne nok til å vise klærne til blant annet H&M, så... Men det er muligens ikke H&M sitt problem..?

Skrevet
Jeg synes det er flott. Om de ikke forandrer verden viser de i hvert fall hva de står for.

Tro nå ikke at H&M nødvendigvis bryr seg. De ønsker naturligvis ikke noe negativ publisitet, noe dette kunne blitt dersom Kate Moss ble brukt i kampanjen deres. Det er nok grunnen til at H&M trekker seg fra avtalen.

Skrevet

Jeg tror ikke de hadde så mye valg :) . De tjener på det, åkke som, utad virker det som om H&M har et "anti-dop"-engasjement, realiteten er at det er god butikk.

Skrevet

Hvor uengasjert går det an å bli? kunne ikke brydd meg mindre??? du som skrev dette ovenfor....synes det er kjempebra! og det viser at narkovrak ikke har noe å gjøre i denne verden med hensyn til å være rolle modeller for barn og fjortiser og unge voksne.......

YES ! er så enig med hennes og mauritz... i tillegg skal hun nå politietterforskes og kan miste omsorgsretten for sin datter hvis hun blir dømt for kokainmisbruk..... er dette begynnelsen på slutten for Kate Moss? stakkar.............narkotika lønner seg aldri! aldri! det ødelegger bare liv.

Skrevet

Modeller som kjører i seg kokain er vel ingen nyhet. De kan jobbe mer og stoffet demper sultfølelsen.

Tror nødvedigvis ikke at H&M bryr seg, hvilket motehus er det som ikke bruker modeller med narkotikaproblemer.

Skrevet

Da de sa at de valgte å tilgi henne ble jeg faktisk overrasket. Dagen etter droppet de henne. Jeg mener H& M har et ansvar, derfor bør de velge modeller med stor omhu. Støtter nulltoleransen deres. :tommel:

Skrevet

Er vel ikke akkurat noe nytt at modeller doper seg? Skal de nå teste alle modellene sine for å finne en rusfri? Eller er det bra nok så lenge ingen aviser skriver om det?

Skrevet

Hvor uengasjert går det an å bli? kunne ikke brydd meg mindre??? du som skrev dette ovenfor....synes det er kjempebra! og det viser at narkovrak ikke har noe å gjøre i denne verden med hensyn til å være rolle modeller for barn og fjortiser og unge voksne.......

Synes det hele er overdrevent. Folk må da til en viss grad få bestemme over egen fritid selv om de er kjente personligheter. Kate Moss har vel helle aldri vært et narkovrak som du her skriver. Viktig å skille mellom rus og rusmisbruk... og blir hennes evner som modell dårligere fordi hun har sniffet kokain?

Slutt å være så hysteriske... pfffh! :sjenert:

Skrevet

Jeg synes det er bra H&M tar avstand fra hennes handlinger og viser at de ikke vil forbindes med dette :klappe:

Skrevet

Og det de står for er å tjene penger og de er redde for å tape penger hvis de fortsetter å bruke henne.

Skrevet

Nå var det jo ingen hemmelighet at Kate Moss bruker kokain. (Som mange av de andre Supermodellene) Dette var også H&M klar over, så eneste grunnen til at de dropper henne er fordi det ble "oppdaget"..

Men jeg skjønner de godt, og jeg hadde gjort det samme om jeg var i deres situasjon!

Skrevet

Og nå har chanel og burberry droppet henne også, de kan ikke ha en sånn modell som holder på slik hun gjør-hun har opptrådt meget dumt............. :roll:

Skrevet

Burberry også? Noen som vet om hun fortsatt har kontakt med Calvin Klein?

Skrevet

Som andre påpeker: Det var vel ikke noe nytt at Kate Moss og andre modeller bruker narkotika.

Problemet var nok at det ble oppdaget og fikk publisitet, og dermed kunne skadet deres rykte ved å bruke henne videre.

Skrevet

ALLE modeller bruker vel ikke narkotika? Det blir vel å dra alle under en kam...

Det er nok pga. negativ publisitet at H&M dropper Kate Moss, men de kunne jo også latt henne være i denne reklamen. De mister nok ganske mye penger, ettersom kampanjen snart skal lanserers og bildene sikkert er tatt.

Synes H&M viser en god holdning ved å si nei til narkotika! :Nikke:

Skrevet

bra alternativer her da; bra eller bryr meg ikke liksom... hehe :) hva med "nei det synes jeg ikke var bra"?

jeg er litt usikker på hva jeg synes jeg egentlig. stakkar, hun har jo problemer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...