M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #241 Del Skrevet 11. desember 2023 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Kan det ha noe med hvor mange soverom det er i leiligheten hennes? Er vel trangt å stappe 5 stk i leiligheten hvis den bare har 2 soverom. Men jeg vet ikke jeg om hun har flere soverom... OK. Morten har egen leilighet? Siden han har jo barn. Hvis de bor sammen burde vel hans barn også ha rom😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. desember 2023 #242 Del Skrevet 11. desember 2023 M.H85 skrev (4 minutter siden): OK. Morten har egen leilighet? Siden han har jo barn. Hvis de bor sammen burde vel hans barn også ha rom😕 Vet ikke om han har leilighet eller hus, men har sett flere IG-innlegg hvor de alle er sammen på hans sted, hytter, reiser osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11. desember 2023 #243 Del Skrevet 11. desember 2023 M.H85 skrev (1 time siden): OK. Morten har egen leilighet? Siden han har jo barn. Hvis de bor sammen burde vel hans barn også ha rom😕 De bor ikke sammen. Han har sin egen leilighet. De er en del sammen med hans barn også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #244 Del Skrevet 11. desember 2023 Bibbi_ skrev (31 minutter siden): De bor ikke sammen. Han har sin egen leilighet. De er en del sammen med hans barn også. OK. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 2. februar 2024 #245 Del Skrevet 2. februar 2024 Har nyforelskelsen lagt seg nå? Pause i forholdet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. februar 2024 #246 Del Skrevet 2. februar 2024 non_stop skrev (1 time siden): Har nyforelskelsen lagt seg nå? Pause i forholdet De jobber med forholdet. Hun blir aldri fornøyd. Hvor mange forhold har hun hatt? Og de duck lipsa. Hvorfor fyller hun på dem når hun har så fyldige fra før??? 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 3. februar 2024 #247 Del Skrevet 3. februar 2024 Linni har ingen forhold som har vart i mer enn 3-4 år. Hun er stort sett singel i noen få uker etter brudd, og så er det på med en ny fyr. Hun har selv uttalt at hun er mye jobb (high maintenance) og at hun har et eksplosivt temperament. Så lenge hun trives med stadig nye partnere så er det jo hennes sak. Sikkert litt stusselig for barnet hennes med en så flyktig mor, men han har jo en far også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. februar 2024 #248 Del Skrevet 3. februar 2024 Rastebenk skrev (4 timer siden): Linni har ingen forhold som har vart i mer enn 3-4 år. Hun er stort sett singel i noen få uker etter brudd, og så er det på med en ny fyr. Hun har selv uttalt at hun er mye jobb (high maintenance) og at hun har et eksplosivt temperament. Så lenge hun trives med stadig nye partnere så er det jo hennes sak. Sikkert litt stusselig for barnet hennes med en så flyktig mor, men han har jo en far også. Hadde jeg vært henne hadde jeg da gått til parterapeut alene, for å finne ut hvorfor hun ikke fungerer i forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. februar 2024 #249 Del Skrevet 3. februar 2024 Tough cookie skrev (35 minutter siden): Hadde jeg vært henne hadde jeg da gått til parterapeut alene, for å finne ut hvorfor hun ikke fungerer i forhold. Trenger mye bekreftelse og oppmerksomhet. Det må være slitsomt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. april 2024 #250 Del Skrevet 9. april 2024 Ser på snap at hun er lei seg og ikke i særlig humør. Ikke fått med meg hvorfor. Er det slutt mellom henne og Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2024 #251 Del Skrevet 9. april 2024 Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Ser på snap at hun er lei seg og ikke i særlig humør. Ikke fått med meg hvorfor. Er det slutt mellom henne og Morten? Forstod det som at en nær person i kretsen hennes har rusproblemer. Tør ikke foreslå hvem for det blir litt spekulativt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. april 2024 #252 Del Skrevet 9. april 2024 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Forstod det som at en nær person i kretsen hennes har rusproblemer. Tør ikke foreslå hvem for det blir litt spekulativt. Ok. Nei det trenger man ikke å spekulere i. Takk for svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 9. april 2024 #253 Del Skrevet 9. april 2024 Xstrella skrev (På 2.2.2024 den 22.35): De jobber med forholdet. Hun blir aldri fornøyd. Hvor mange forhold har hun hatt? Og de duck lipsa. Hvorfor fyller hun på dem når hun har så fyldige fra før??? Fordi de blir stygge og ujevne etterhvert. Så da fyller de bare på mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. juni 2024 #254 Del Skrevet 4. juni 2024 K_mb skrev (På 3.11.2023 den 20.43): Det barnet har blitt eksponert fra han lå i magen og reportasjer gjennom GKN og se og hør allerede som baby. Hele hans barndom har blitt dokumentert. Har bitt meg i merke at her på KG er det mer utseende og bimbo-stilen Linni tviholder på som får mest kritikk. Enig i mye av det jeg også, og synes hun slipper billig unna både utseendefiksering og ikke minst barneeksponering. Hun har vært en av verstingene på å utlevere barnet sitt gjennom mange år. At barnet nå er 14 år, og ifølge Linni samtykker til at hun kan legge ut sykdomsforløp, sykehusbesøk, medisinering, diett og alt annet som angår barnet er ingen unnskyldning. (Om barnet har samtykket til alt vet jeg ikke, men husker hun skrev at han samtykket om at hun kunne si hvilken sykdom han har) Barnet vet ikke om annet enn å bli filmet og tatt bilder av til mors SoMe kanaler, det har han vært utsatt for gjennom hele sitt liv. Hun skulle stoppet dette for lenge siden og latt barnet leve anonymt og skape sin egen SoMe-identitet. 14-åringer er umodne og i en sårbar periode i livet, og jeg kan si det sånn at de færreste 14-åringer hadde latt mor knipse løs, ønsket sykdom eksponert og vært med på mors trang til å vise omverden hvor fantastisk mor hun er med kosemoseoverdose-eksponering. Hun har et så enormt oppmerksomhetsbehov at selv ikke sønnen og hans private helseopplysninger blir spart fra omverdenen. Han har alltid vært veldig oppmerksom og «snill» mot sin mor. Allerede som to-tre åring ga han komplimenter til sin mor … https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/jeg-er-sa-forelska-3267466 Har alltid tenkt at han er overeksponert det jeg har sett på bloggen, i noen serier og i media. Og at han har trøstet henne mange ganger fra han var liten, om hun har vært lei seg for noe .. (Husker fra bloggen at foreldrene til faren hans var veldig nedpå og jordnære og har sikkert vært en trygghet for ham.) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 11. juni 2024 #255 Del Skrevet 11. juni 2024 Kommer ikke over hvor mye duden til LM ligner en blanding av Svein Soot (Aurvåg) og Morten Ramm? 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. juni 2024 #256 Del Skrevet 11. juni 2024 baremeg007 skrev (4 timer siden): Kommer ikke over hvor mye duden til LM ligner en blanding av Svein Soot (Aurvåg) og Morten Ramm? 🥰 Ja 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 12. juni 2024 #257 Del Skrevet 12. juni 2024 Justlooking skrev (På 4.6.2024 den 16.51): Han har alltid vært veldig oppmerksom og «snill» mot sin mor. Allerede som to-tre åring ga han komplimenter til sin mor … https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/jeg-er-sa-forelska-3267466 Har alltid tenkt at han er overeksponert det jeg har sett på bloggen, i noen serier og i media. Og at han har trøstet henne mange ganger fra han var liten, om hun har vært lei seg for noe .. (Husker fra bloggen at foreldrene til faren hans var veldig nedpå og jordnære og har sikkert vært en trygghet for ham.) Hun får virkelig ikke mye pes for utlevering av ungen sin… Det er hårreisende med all utleveringen hun har gjort helt siden Dennis ble født. Hun virker veldig umoden og barnslig for alderen. Skal filme alt, uansett sosiale settinger… Har ikke ord… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. juni 2024 #258 Del Skrevet 12. juni 2024 tinky1 skrev (32 minutter siden): Hun får virkelig ikke mye pes for utlevering av ungen sin… Det er hårreisende med all utleveringen hun har gjort helt siden Dennis ble født. Hun virker veldig umoden og barnslig for alderen. Skal filme alt, uansett sosiale settinger… Har ikke ord… Ja det er helt sykt. Hun er fredet i media, lille, søte og stakkars Linni. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. juni 2024 #259 Del Skrevet 13. juni 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juni 2024 #260 Del Skrevet 14. juni 2024 Se og hør. Kjemper for kjærligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå