Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Er det noen som har opplevd å bli feilkobla når man ringer til noen - og kommer inn i en annen telefonsamtale hvor man bare hører den ene parten snakker? Blir du sittende å lytte når det skjer, eller legger du på med en gang?
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Oj, det har faktisk skjedd meg mange ganger. Syns det er litt ekkelt jeg - for det betyr jo at det faktisk kan skje at andre kan høre mine samtaler også...
Lillesøster Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Det husker jeg hendt ofte da jeg var mindre.
Gjest Catwoman Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Aldri opplevd noe sånt jeg. Men om jeg hadde gjort det hadde jeg lagt på med en gang. Selv om jeg er utrolig nysgjerrig av natur, blir det litt for privat.
_Anki_ Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 Folk kan høre på telefonsamtalene dine hele tia, jeg har flere venner som har politiradio, og med den kan du få inn private telefonsamtaler. Bare mobil da, ikke hustelefoner.
Gjest Brunetten_ Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Det har skjedd meg et par ganger, men har aldri satt meg ned for å virkelig lytte for å si det sånn.
ashera Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Dette var vel vanligere før telenettet ble digitalisert. I barndomshjemmet mitt hendte det ofte at vi fikk inn naboen på linja, men ikke godt nok til at vi kunne høre hva som ble sagt... Det som mange ikke tenker på, er at når du hører andre på linja, er det jo en viss sjanse for at de hører deg også...
Blomsterenka Skrevet 21. september 2005 #10 Skrevet 21. september 2005 Ja det hender at det skjer. Ringte en venninne og sa hallo.. gjentatte ganger. Men hun bare pratet og jeg hørte meg ikke, forstod jeg. Det var fra fasttelefonen. Jeg la på, når jeg oppfattet at jeg "tok del i en samtale". Dagen etterpå fortalte jeg henne om hendelsen. Noen sniklytter gidder jeg ikke å være. Men det var ekkelt... det kan jo skje igjen, motsatt og fra andre, og noen liker kanskje å lytte til praten... En annen gang kom jeg til Grønland pk. Men da var jeg sammen med en erkekommunist.
Rapunsel Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Nei Gud hjelpe meg, da legger jeg på så fort jeg bare klarer. Andres privatsamtaler er ikke noe jeg ønsker å legge meg opp i.
Gjest Milah Skrevet 21. september 2005 #12 Skrevet 21. september 2005 Det har jeg aldri opplevd. Men hadde det skjedd, hadde jeg lagt på med en gang. Har null interesse, av å høre på andres telefonsamtaler..
Dødspingvinen Skrevet 21. september 2005 #13 Skrevet 21. september 2005 Har bare opplevd det en gang, og da la jeg på så snart jeg skjønte hva som skjedde. Tror vel egentlig de fleste legger på i slike situasjoner.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #14 Skrevet 21. september 2005 Jeg har også opplevd dette en gang, og da for mange år siden. Skvatt til og slengte på røret fortere enn svinnt...
tilli Skrevet 21. september 2005 #15 Skrevet 21. september 2005 Folk kan høre på telefonsamtalene dine hele tia, jeg har flere venner som har politiradio, og med den kan du få inn private telefonsamtaler. Bare mobil da, ikke hustelefoner. ← Hvis jeg ikke tar helt feil så kan man ikke avlytte GSM telefon og heller ikke DECT telefon. Trådløs telefon som ikke er DECT og de gamle NNT mobiltelefonene(NNT nettet er vel lagt ned) kan/kunne man avlytte med politiradio som dekker frekvensene disse telefonene bruker/brukte. Men å avlytte telefoner med politiradio er straffbart.
Gjest (Ursula) Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 2 ganger, en gang havnet jeg på en linje mellom noe som hørtes ut som to russere, og en annen gang sjefen min og en annen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. september 2005 #18 Skrevet 22. september 2005 Tanta mi fortalte at hu ble feilkobla så hu hørte en samtale mellom en dame og elskeren hennes en gang.. Om at hu skulle dra fra mannen sin osv.. Men med meg har det aldri skjedd, og tror nok ikke jeg hadde lytta hvis det hadde skjedd heller..
liv Skrevet 22. september 2005 #19 Skrevet 22. september 2005 (endret) Fikk inn en samtale på radioen da jeg var 14, men det er nå en stund siden. Synes det var veldig morsomt. Men hva de snakket om husker jeg ikke Endret 22. september 2005 av liv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå