Gå til innhold

Hvor på soverommet har dere teppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter selv med å bestemme meg hvor jeg skal ha de to fine teppene jeg har skaffet meg. 
Har stort studentrom med en seng på hjørnet og skrivebord på det andre gjøre og resten er tomt. Så prøver å fylle inn andre ting som stuebord på den andre siden av rommet.

Så hvor har folk tepper? Under skrivebordet, under senga, underveis etc… 

ikke lett å bli klok på..

Anonymkode: 0b7e9...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man ha en seng  hjørnet? Står den opp langs vegghjørnet? Og hvordan kan man sove i sengen da? Man har en seng i hjørnet av rommet, og skrivebordet står også i hjørnet😉

Anonymkode: 6d998...526

• Liker 4
Skrevet

Teppene må du bruke til å definere soner, som en nterilrarkitekt ville sagt det. Et teppe under sofa og sofabord, og ett under sengen kanskje. Så har du stuesone og sovesone.

Anonymkode: 0ccb1...13e

Skrevet

Mitt ligger foran sengen, er litt lenger enn sengen selv og skaper en fin sone

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har teppe på denne måten

844735d9dd0930491fb586c205cc2a53.jpg

Skrevet

Tepper? Er det in igjen? Jeg kastet ut alle mine midt på 90-tallet, sammen med gardiner med blomstermønster, puter med «inkamønster» og oljelamper. Har en fillerye som bikkja ligger på, ellers er hele huset fritt for tepper.

Anonymkode: e891c...8d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tepper? Er det in igjen? Jeg kastet ut alle mine midt på 90-tallet, sammen med gardiner med blomstermønster, puter med «inkamønster» og oljelamper. Har en fillerye som bikkja ligger på, ellers er hele huset fritt for tepper.

Hva skal jeg gjøre da når gulvet mitt er nesten som asfalt? 

Anonymkode: bee29...5e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Teppene må du bruke til å definere soner, som en nterilrarkitekt ville sagt det. Et teppe under sofa og sofabord, og ett under sengen kanskje. Så har du stuesone og sovesone.

Dette var nyttig! 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Anonymkode: e891c...8d5

Vel, noen har en klassisk, relativt tidløs stil, der pene tepper passer inn uansett om det er 1973, 1997 eller 2021. Det kunne ikke falle meg inn å kaste ut mine arvede persiske tepper bare fordi det ikke er «in».

Anonymkode: ddc8a...d8e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva skal jeg gjøre da når gulvet mitt er nesten som asfalt? 

Hva mener du med nesten som asfalt?

Anonymkode: 2a077...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...