AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Del Skrevet 12. august 2021 Finner ikke en som fungerer optimalt, der man får mye info men ikke for mye... blir fort lei av de også. Denne har jeg nå: Garmin Headline Anonymkode: b17d9...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg bruker SIMPLE TDB, som jeg har Juster litt på selv. Feks tstt bort konstant pulsmåling og invertert fargene. Jeg har feltene batteriprosent, skritt, klokke uten sekunder og dato i formatet Fre 13 Aug. Den funker godt for meg 😊 Tidligere brukte jeg Forerunner 645. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 Har denne: (Men byttet ut stigning med distanse, digital klokke med vær og rød farge med rosa) Anonymkode: e178f...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 thinkywinky skrev (1 time siden): Jeg bruker SIMPLE TDB, som jeg har Juster litt på selv. Feks tstt bort konstant pulsmåling og invertert fargene. Jeg har feltene batteriprosent, skritt, klokke uten sekunder og dato i formatet Fre 13 Aug. Den funker godt for meg 😊 Tidligere brukte jeg Forerunner 645. Den så fin ut! Den viser alt man trenger på en enkel måte. Anonymkode: b17d9...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har denne: (Men byttet ut stigning med distanse, digital klokke med vær og rød farge med rosa) Anonymkode: e178f...687 Denne må også prøves! Tror jeg gjør det samme som deg, men beholder digital klokke. Anonymkode: b17d9...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. august 2021 #6 Del Skrevet 13. august 2021 (endret) Hvordan vet dere hva de heter? Jeg har vanlig klokke, med strøm over 12, dato på 3, skritt på 6 og puls på 9. Sort bakgrunn, hvite visere og blå sekundteller. Klokka er hvit da. Ah, via Connect butikken. Skjønner 😅 Endret 13. august 2021 av miss summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 13. august 2021 #7 Del Skrevet 13. august 2021 Bruker 6x pro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå