Gå til innhold

At menn tar spytt på fingrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis så bruker jenter/kvinner være våte og glatte mellom bena, etter kyssing/klining og kjæling rundt på kroppen.

Men hvis begge har lyst til å gå litt "fortere fram", og hun ikke har rukket å bli særlig våt, syns dere jneter at det er OK at han tar litt spytt på fingrene sine, slik at det blir litt vått når han begynner å kjæle/fingre?

Jeg har nemlig opplevd at noen syns det er greit, mens andre rett og slett blir forbanna?

Hvordan er det med dette, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva blir de forbannet for da? At du tar snarveien ved å spytte på figeren for å gå for frem før de rekker å bli våte selv? eller er det spyttet de reagerer på?

Hvis de det er det første får du vel bare gi dem det den tiden de trenger på å bli skikkelig opphisset eller det forspillet de ønsker.

Er det det siste, spytet de reagerer på, ja da kan de vel ikke ønske at du gir dem munnsex heller, blir vel omtrent det samme det.

Skrevet

Skjønner ikke helt problemet her jeg. Om begge er enige om at ting skal gå fort fort er vel problemet løst. Enhver kvinne og mann vet at å kjøre på uten at frøkna er våt ikke er noen særlig god ide om kvinna skal klare å gå dagen etterpå. Om man da velger å bruke spytt eller hageslangen spiller vel liten rolle. Sex er uansett ikke det mest hygieniske man kan gjøre vet du ;)

Jeg ser helst at samboeren tar seg tid til at jeg blir våt jeg da. I mine øyne er ikke sex en konkurranse ;) Man får også heller lite ut av at akten er over på 1-2-3. Pfhyt så var det ferdig liksom :-?

Skrevet

Tips: Spytt er veldig godt/opphissende dersom man allerede "er der" i utgangspunktet også! :sjarmor:

Nelle :briller:

Skrevet

Nja... Det blir liksom litt ofte brukt for å få ting unnagjort synes jeg da :o

Men hvis jeg absolutt ikke klarer å bli våt en kveld.. (sjeldent); så er det vel legitim grunn til litt ekstra smørning... Uansett hvilken...

Skrevet

Hva har du med det å gjøre?

Ingen kommentar. Dumt spørsmål.

Skrevet
Men hvis jeg absolutt ikke klarer å bli våt en kveld..
Når en jente ikke klarer å bli våt er det jo ofte fordi hun da ikke har lyst (hvis det ikke er en annen "medisinsk" grunn til det mener jeg) Er det ikke da bedre å ikke ha sex??

Synes ikke man skal ha sex KUN for å ha sex jeg. Hva er sjarmen med det da liksom??

Bare en tanke ;)

Skrevet

Ikke når det gjelder meg :wink:

En sjelden gang så samarbeider IKKE hodet mitt og kroppen min :ler:

Skrevet

Synes at det havner i samme kategori som dasking på stumpen jeg.

Det blir litt patetisk liksom og jeg begynner å le :hoho:

Men det er meg da. Synes heller at gutta bør ta seg litt bedre tid.

Har man et problem med smøringen, så finnes det vel glidekremer. Spytt på fingrene synes jeg ikke er noe særlig delikat. Turn off!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Lea, klining der spytt utveksles i munnen er greit, men ikke spytt på fingeren og inn i musa??????? :o

Gjest william
Skrevet

Enig med "gjest", den utallelsen til Lea var ikke lite teit.

Skrevet

OK..

For dere som vil ha det inn med teskje:

Jeg synes at det er udelikat når mannen tar spytt på fingrene sine før sex.

Det er ikke spyttet jeg synes er udelikat.

Jammen greit å ha noen år i barnehage bak seg, slik at man har trent opp tålmodigheten.

Bare si ifra hvis jeg fortsatt er teit da, så kan jeg prøve å være enda litt tydeligere. :roll:

Skrevet
Enig med "gjest", den utallelsen til Lea var ikke lite teit.

Det finnes noe som heter KONSTRUKTIV KRITIKK. Slå det opp, les og lær ;)

Skrevet

Mulig at de lærer sånt på videregående nå. :ler:

Blir spennende og se om det blir noen fremgang hos disse gjestene når den tiden kommer!

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva m å bare ha en tube glidemiddel for hånden da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er litt eldre. Av og til kan jeg merke at ereksjonen min begynner å minke. Dersom kona fremdeles er litt tørr, kan jeg ta spytt i hånden og smøre på pikken og få den inn mens den ennå kan. Tukling med glidemiddeltuben ville da tatt for lang tid.

Skrevet

Jeg er nok også en av de teite! Hadde ikke syntes no om at typen tok spytt i hånda og gnei på før sex!

Vi har gjerne sex litt før kroppen min er helt med vi og, men av forskjellige grunner har vi også alltid stående en flaske babyolje ved senga, så da er det letteste ting i verden å fikse en litt tørr meg!!

Og selv om jeg liker munn sex, så vil jeg påstå at en håndfull olje er myyyyye mer pirrende en en nedspytta hånd!!!

Gjest geir-olav
Skrevet

Merkelige holdninger...

Analsex, det kan folk drive med, og de kan til og med bruke fingrene i tarmen på hverandre, men vanlig spytt kan de ikke bruke på fingrene?

Der jenter bruker da spytt på deres egen fingre når dere onanerer? Det har ihvertfall to av min kjærester brukt! Hun forrige brukte til og med spytt på fingrene sine når hun stimulerte seg selv på klitoris under samleiet, til tross for at hun var veldig våt!

Skrevet

geir-olav:

Nei, jeg har aldri brukt spytt på fingrene min hverken når jeg onanerer selv, eller når jeg bruker fingrene på klitoris under samleie!!!

Har fremdeles en flaske babyolje stående, og ser ingen grunn til å bruke spytt når jeg har olje rett i nærheten!

og hva har det å ikke tenne på at typen spytter i neven før han fingrer løs å gjøre med om man liker analsex eller ikke? ? Jeg er da en av disse rare, jeg liker analsex men ikke at mannen spytter seg i handa før han gyver løs på en kjapp en!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...